خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتقال خون استان تهران:

مردم اهداء خون را به روزهای تاسوعا و عاشورا موکول نکنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۵۰

داوطلبان اهدای خون در مراجعه به مراکز حتما کارت ملی خود را در دست داشته و برای آگاهی از مراکز اهدای خون نیز به سایت سازمان انتقال خون www. ibto. ir می‌توانند مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران خواستار آن شد تا هموطنان اهدای خون خود را به روزهای دیگری غیر از عاشورا و تاسوعا منتقل کنند.

«فاطمه نادعلی» در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: به‌دلیل استقبال و ازدحام بیش از حد هموطنان برای اهدای خون، چنانچه این افراد نذری خاصی ندارند در روزهای دیگری به مراکز اهدای خون مراجعه کنند و اهداء خون را به روزهای تاسوعا و عاشورا موکول نکنند.

وی با اشاره به بکارگیری تمامی کارکنان و پزشکان و لغو تمامی مرخصی آنان در این ایام ادامه داد: با این کار افراد زمان کمتری را در صف نوبت خونگیری صرف خواهند کرد و کمتر معطل خواهند شد.

نادعلی ضمن قدردانی از استقبال گرم مردم به مراکز اهدای خون تصریح کرد: این درخواست سازمان انتقال خون در راستای پذیرایی بهتر سازمان از استقبال گرم مردم است.

نادعلی همچنین تاکید کرد تا داوطلبان اهدای خون در مراجعه به مراکز حتما کارت ملی خود را در دست داشته و برای آگاهی از مراکز اهدای خون در سطح شهر نیز به سایت سازمان انتقال خونwww. ibto. irمی‌توانند مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز