خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهاردهمین کنگره دانشجویان دندانپزشکی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۵۱

همزمان با این کنگره که با حمایت انجمن دندانپزشکی ایران برگزار می‌شود، مسابقات علمی دانشجویی دندانپزشکی نیز برپا خواهد بود.

چهاردهمین کنگره دانشجویان دندانپزشکی کشور، روزهای هفدهم و هجدهم مهرماه جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ سحر عبدالله‌زاده مسئول کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین کنگره دانشجویان دندانپزشکی کشور، گفت: همزمان با این کنگره که با حمایت انجمن دندانپزشکی ایران برگزار می‌شود، مسابقات علمی دانشجویی دندانپزشکی نیز برپا خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را به چالش کشیدن سطح علمی دانشجویان دندانپزشکی سراسر کشور به لحاظ عملی و نظری دانست و افزود: در این مسابقات تیمهای ۳ نفره منتخب هر دانشکده، در طی یک روز تلاش و مسابقهٔ هیجان انگیز و در قالب آزمونهای عملی و پرسشهای نظری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

عبداله‌زاده ادامه داد: سئوالات آزمون نظری توسط استادان بنام رشته‌های مختلف طرح شده و سعی شده تا رقابتهای عملی هم منطبق و هماهنگ با قوانین روز جهانی باشد و در این زمینه از منابع خارجی کمک گرفته شده است. در آزمون عملی پس از انجام هر آیتم توسط گروه‌ها توسط هیئت داوری متشکل از سه استاد با تخصص مرتبط(که سعی شده از دانشگاه‌های مختلف انتخاب شوند) نمره داده خواهد شد.

وی افزود: اعضای کمیته برگزاری کنگره چهاردهم، اغلب دانشجویان فعال از دانشکده‌های آزاد تهران، شهید بهشتی، تهران و قزوین هستند که با همکاری و همدلی شبانه روزی تلاش کرده‌اند تا این کنگره برگزار شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین کنگره دانشجویان دندانپزشکی کشور، با بیان اینکه هر زمان سخن از برگزاری کنگره‌های علمی دندانپزشکی به میان می‌آید، نقش دانشجویان در قالب کمیته اجرایی بسیار پر رنگ است، گفت: به طور قطع می‌توان گفت که بدون حضور دانشجویان عملا نمی‌توان کنگره‌ای را مناسب برگزار کرد. اما موضوعی که شاید تا کنون آنطور که باید و شاید بدان توجه نشده لزوم حمایت از کنگره‌های دانشجویی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز