خبرگزاری کار ایران

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

تدوین فصل رفاهی برنامه ششم با مشارکت استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۳۱

با همکاری استانداران و مسئولان منطقه‌ای برنامه‌های رفاهی با تمرکز بر مسائل منطقه‌ای و مشکلات و مسایل موجود در هر منطقه طراحی و تدوین خواهد شد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه فرهنگی - اجتماعی استان بوشهر از تدوین فصل رفاهی برنامه ششم با مشارکت استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد میدری در جلسه ای که در استانداری بوشهر برگزار شد، با تاکید بر اینکه تدوین فصل رفاهی برنامه ششم توسعه از استان‌ها آغاز خواهد شد، اظهار کرد: با همکاری استانداران و مسئولان منطقه‌ای برنامه‌های رفاهی با تمرکز بر مسائل منطقه‌ای و مشکلات و مسایل موجود در هر منطقه طراحی و تدوین خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در حوزه رفاه اجتماعی با شکل‌گیری گفت‌و‌گوی اجتماعی بین نخبگان، صاحبنظران و عموم شهروندان مسائل تدوین و طراحی می‌‌شود، تصریح کرد: رویکرد دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اینست که درخصوص مسائل و موضوعات اجتماعی، فرهنگی که تاکنون در حاشیه بوده‌اند،گفت‌و‌گو صورت گیرد، لذا ما نباید اجازه دهیم حساسیت جامعه به موضوعات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی از بین برود.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی ادامه داد: باید با تدبیر گفت‌و‌گوی اجتماعی و زمینه‌سازی مشارکت فعال نهادهای مدنی و نخبگان در فرآیند سیاستگذاری مسایل اجتماعی رفاهی در دستور کار دولتمردان و شهروندان قرار گیرد.

میدری با اشاره به اینکه بند یک سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری بر افزایش فعالیت‌های جمعی و استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای تاکید دارد، گفت: بنای ما اینست که با افزایش همکاری‌های نزدیک با استان‌ها در یک فضای توام با تفاهم، مشارکت و وفاق به سمت حل مسایل و مشکلات گام برداریم.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی در ادامه با تقدیر از حساسیت‌های اجتماعی استانداری بوشهر اظهار امیدواری کرد با عزم راسخی که بین مسئولان منطقه‌ای در استان بوشهر وجود دارد در حوزه‌هایی نظیر کودکان، مشاوره‌های قبل از ازدواج و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات موثر و ملموس در استان انجام شود.

لازم به ذکر است؛ این نشست در راستای تداوم اجرای برنامه‌های ارتقای رفاه اجتماعی استان‌ها با حضور مهندس سالاری استاندار بوشهر و دکتر هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز