خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون:

درمان معتادان با تعرفه بیمه ای انجام می شود

کد خبر : ۱۹۵۱۱۰

با توجه به واگذاری ۷۱.۵ درصدی سهام شرکت سنگ آهن بافق به صندوق فولاد کشور، از این پس حقوق بازنشستگان این صنعت بدون وقفه پرداخت خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با پوشش و تعرفه بیمه ای اقدام به درمان معتادان خواهیم کرد، از افزایش ۲۷۰ قلمی داروهای زیر پوشش بیمه خبر داد.
به گزارش ایلنا، ˈعلی ربیعیˈ چهارشنبه شب در آیین آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان بافق افزود: اجرای این طرح نماد انجام تعهدات اخلاقی و آمادگی برای ارایه خدمات به مردم است.

وی به طرح بیمه سلامت اشاره و اظهار کرد: هم اکنون ۶ میلیون نفر از هموطنانمان در این طرح ثبت نام کرده اند که برای پنج میلیون نفر دفترچه بیمه سلامت صادر شده است.

این مسوول ادامه داد: در ماههای آینده کارت الکترونیکی سلامت با هدف ارایه خدمات بیشتر در وزارت تعاون صادر می شود.

ربیعی به یارانه سبد کالا برای فقرا اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح حمایت غذایی هفت میلیون نفر را برعهده گرفته ایم که تاکنون بیش از ۹۰ درصد افراد مشمول سبد کالا را دریافت کرده اند و ۱۰ درصد باقیمانده نیر باید برای گرفتن آن اقدام کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیوند بین مردم و معدن در شهرستان بافق تصریح کرد: همه روابط اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مردم این شهرستان با معدن عجین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به واگذاری ۷۱.۵ درصدی سهام شرکت سنگ آهن بافق به صندوق فولاد کشور، از این پس حقوق بازنشستگان این صنعت بدون وقفه پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مردم شهرستان بافق زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد دیگر این شهرستان نیز از خدمات این درمانگاه بهره مند خواهند شد و در واقع این مرکز درمانی به همه مردم شهرستان خدمات بهداشتی و درمانی ارایه خواهد کرد.

ربیعی تاکید کرد: به صورت روز شمار ۲۴ ماه دیگر برای مراسم بهره برداری از این مرکز درمانی به شهر بافق خواهم آمد.

عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان بافق با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قائم مقام و معاون وی و همچنین استاندار یزد و مسوولان محلی در زمینی به مساحت پنج هزار و ۸۰ متر مربع در سه طبقه با زیر بنای پنج هزار و ۸۰ متر مربع در مدت ۲ سال آغاز شد.

این درمانگاه تخصصی با ۷۰ میلیارد ریال هزینه ساخت بدون محاسبه تجهیزات اداری و پزشکی در بخش تخصصی اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی و واحدهای دندانپزشکی، داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی به شهروندان خدمات ارایه خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی وضعیت خصوصی سازی شرکت سنگ آهن بافق و رسیدگی به مشکلات کارگران این شرکت به استان یزد سفر کرده است.

ربیعی در ادامه از شرکت سنگ آهن بافق بازدید کرد.

شهرستان بافق با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری شرق یزد واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز