خبرگزاری کار ایران

شنبه برگزار می‌شود؛

تجمع جامعه پزشکی در حمایت از مردم غزه

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۰۷

تاکنون جمع زیادی‌ از پزشکان و پرستاران و تیم‌های تخصصی و درمانی کشورمان جهت اعزام به غزه و احداثبیمارستان صحرایی در غزه اعلام آمادگی کرده‌اند.

جامعه پزشکی روز شنبه(۱۸ مرداد ماه) با تجمع در میدان فلسطین تهران و به طور همزمان در سراسر کشور، کشتار بی‌رحمانه مردم غزه را محکوم می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تجمع سپید پوشان کشور با حمایت و حضور جمع گسترده مجموعه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، بقیة الله، ارتش، شاهد، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان نظام پزشکی، سازمان نظام پرستاری، سازمان تامین اجتماعی، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی، بسیج جامعه پزشکی، سازمان پزشکان مسلمان بدون مرز، انجمن‌های علمی و صنفی جامعه پزشکی با شعار «غزه مقاوم - اسرائیل کودک کش» به طور همزمان برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش تاکنون جمع زیادی‌ از پزشکان و پرستاران و تیم‌های تخصصی و درمانی کشورمان جهت اعزام به غزه و احداثبیمارستان صحرایی در غزه اعلام آمادگی کرده‌اند.

این در حالی است که مقامات سیاسی و بهداشتی کشورمان همچنان با انجام مذاکرات مستمر ‌‌نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل انتقال مجروحان غزه به کشور و ارسال کمک‌های مردمی ایران به کار بسته‌اند.

پیشتر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار بیانیه‌ای سکوت سازمان‌های بین المللی و کوتاهی در امدادرسانی به مردم غزه را نقض حقوق بشر دانسته و آمادگی وزارت بهداشت را برای تامین تجهیزات و داروی مورد نیاز مجروحان و نیز آمادگی بیمارستان‌های کشور را برای پذیرش مجروحان غزه اعلام کرده است.

بنابر این گزارش؛ ارتش رژیم صهیونیستی از یک ماه پیش مردم محاصره غزه را از زمین، آسمان و دریا زیر آتش گرفته و این حملات تاکنون بیش از ۱۹۰۰ شهید و صد‌ها مجروح بر جای گذاشته که بیش از یک چهارم آن کودک هستند.

تجمع جامعه پزشکی در ساعت ۱۴ روز شنبه در میدان فلسطین برگزار خواهد شد، در این مراسم؛ هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سخنرانی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز