خبرگزاری کار ایران

غرق ۱۱۵ نفر در دو ماه

کد خبر : ۱۸۱۹۸۱

۱۱۵ نفر بر اثر غرق شدگی در کشور طی دو ماهه نخست امسال جان خود را از دست دادند.

پزشکی قانونی اعلام کرد: ۱۱۵ نفر بر اثر غرق شدگی در کشور طی دو ماهه نخست امسال جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد متوفیات غرق شدگی ۱۴۶ نفر بود، ۲۱.۲ درصد کاهش یافته است.

بنا به این گزارش از کل موارد غرق شدگی در دو ماهه ابتدایی امسال ۱۰۲ نفر مرد و ۱۳ نفر زن بودند. همچنین از این تعداد ۵۲ نفر در فروردین و ۶۳ نفر در اردیبهشت بر اثر غرق شدگی جان باخته اند.

بر اساس این گزارش در این مدت استان های خوزستان با ۳۰، مازندران و کرمان هر کدام با هفت و گیلان، اصفهان و فارس هر کدام با شش مورد مرگ بیشترین موارد مرگ ناشی از غرق شدگی را داشته اند.

این در حالی است که آمار تلفات غرق شدگی در استان های دیگر کمتر از پنج نفر بوده است؛ استان های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان و قم نیز در دو ماهه نخست امسال هیچ گزارشی از مرگ بر اثر غرق شدگی نداشته اند.

از کل موارد غرق شدگی در دو ماهه نخست امسال، نه نفر در محدوده خارج طرح، ۳۵ نفر در رودخانه ها، ۱۵ نفر در دریاچه های مصنوعی و سد، چهار نفر در دریاچه طبیعی، ۱۵ نفر در استخر، ۱۳ نفر در کانال آب، چهارنفر در چاه و ۲۰ نفر در سایر مکان ها جان باخته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز