خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی در گفت وگو با ایلنا:

بهزیستی در ماه رمضان سبد کالا توزیع می کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۱۶

«دیدار با خانواده های دارای چند معلول و نیازمند و حل مشکلات آنها برنامه دیگر سازمان در ماه رمضان است.»

رئیس سازمان بهزیستی ضمن تشریح برنامه های این سازمان در ماه رمضان از توزیع سبد کالا توسط بهزیستی و با حمایت دولت، در این ماه خبر داد.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مورد برنامه های این سازمان در ماه رمضان گفت: قصد داریم که برنامه های ماه رمضان را امسال به صورت کاملا فراگیر و با استفاده از کمک سمن ها و انجمن های تخصصی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در ماه ضیافت الهی سازمان بهزیستی سه برنامه عمده را دنبال می کند که یکی از این برنامه ها برگزاری مراسم ضیافت با حضور مسولین، مقامات کشوری، نخبگان، هنرمندان و گروه های مرجع در مراکز وابسته به بهزیستی است.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: دیدار با خانواده های دارای چند معلول و نیازمند و حل مشکلات آنها نیز برنامه دیگر سازمان در ماه رمضان است.

هاشمی اظهار کرد: برنامه سوم بهزیستی نیز برگزاری مراسم افطاری برای خانواده های تحت پوشش از سوی NGO های بهزیستی است؛ که سازمان نیز از آنها حمایت خواهد کرد.

وی در پایان اشاره کرد: در کنار این برنامه ها، توزیع سبد کالا به صورت منطقه ای و فراگیر را نیز با حمایت دولت در دستور کار خود قرار داده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز