خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان امداد و نجات خبرداد:

تشکیل تیمهای امداد روستایی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۵۸

با توجه به نیاز مبرم روستاها‌‌‌ در مواقع بروز حوادثبه امدادرسانی اولیه، طرح تشکیل تیم های امدادی روستایی در دستور کار سازمان قرار گرفته و به زودی فراخوان آغاز این دوره ها در روستاهای کشور داده می شود.

قائم مقام سازمان امداد و نجات از تشکیل تیمهای امداد روستایی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی سیف در همایش سراسری مدیران ستادی و عامل استان های جمعیت هلال احمر با اشاره به برنامه ریزی ویژه برای همسو شدن با تحول در جمعیت هلال احمر، گفت: یکی از برنامه ریزی های مهم سازمان در خصوص بودجه سال ۹۳ است که باید با اتفاق نظر در برنامه های پیش بینی شده در استان ها، فعالیت هایمان را حول محور تحول در جمعیت پیش ببریم.

وی با بیان اینکه مدیران عامل استانی در این کارگروه باید برنامه های قابل اجرا در استان خود را بر اساس بودجه بندی منظم ارائه دهند، افزود: تمامی برنامه های ارائه شده مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت که قابلیت اجرایی داشته باشد، برای تایید نهایی به دبیر کل جمعیت ارائه می شود و در صورت تصویب نهایی بودجه مناسب برای اجرای کار در اختیار استان قرار می گیرد.

سیف خاطر نشان کرد: در صورتی که برنامه های پیشنهادی در کارگروه و یا از سوی دبیر کل رد شود، برای اصلاح به استان بازگردانده می شود و سپس در کمیته تلفیق مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید برای بررسی نهایی به صورت مجدد در اختیار دبیر کل قرار می گیرد.

قائم مقام سازمان امداد و نجات همچنین به تشکیل تیم های امداد روستایی در سراسر استان ها اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز مبرم روستاها در مواقع بروز حوادثبه امدادرسانی اولیه، طرح تشکیل تیم های امدادی روستایی در دستور کار سازمان قرار گرفته و به زودی فراخوان آغاز این دوره ها در روستاهای کشور داده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز