خبرگزاری کار ایران

ویزیت بیش از ۱۸۰۰ نفر توسط گروه مدد محرومان نظام پزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۶۲

«این گروه به همراه تیم ۱۱ نفره خود با سفر به شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان به ارایه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم این شهرستان پرداخت.»

گروه مدد محرومان سازمان نظام پزشکی در سومین سفر خود به شهرستان خدابنده استان زنجان، با انجام بیش از ۱۸۸۰ ویزیت و نزدیک به ۳۵ عمل جراحی به ارایه خدمات درمانی به مردم محروم این منطقه پرداخت.

به گزارش ایلنا، لعبت گرانپایه دبیر گروه مدد محرومان این سازمان با بیان این مطلب افزود: این گروه به همراه تیم ۱۱ نفره خود با سفر به شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان به ارایه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم این شهرستان پرداخت.

وی، آمار فعالیت پزشکان گروه مدد در این سفر را ۹۶ عمل جراحی عمومی، ۲۷۷ ویزیت بیماری های پوستی، ۱۷۵ ویزیت دندانپزشکی، ۱۸۷ ویزیت اطفال، ۱۶۹ ویزیت زنان و زایمان، ۱۹۳ ویزیت داخلی، ۸۲ ویزیت ارولوژی، ۲۴۱ ویزیت گوش و حلق و بینی، ۳۸۰ ویزیت چشم پزشکی اعلام کرد.

نامبرده ادامه داد، تهیه و تفسیر ۱۳۰ عکس رادیولوژی از جمله دیگر اقدامات گروه پزشکی مزبور بوده است.

اعضای این تیم پزشکی از ۱۴ تا ۱۶ خرداد ماه برای ارایه خدمات به مردم مناطق محروم استان زنجان به این استان اعزام شده بودند.

۱۲ متخصص از رشته های اطفال، پوست، اورولوژی، داخلی، زنان و رشته مامایی در گروه مدد محرومان سازمان نظام پزشکی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز