خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان:

عملیات ایمن‌سازی علیه فلج اطفال در مرز شلمچه ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۲۴۵

این عملیات گروه سنی زیر ۱۵ سال اتباع ایرانی و غیر ایرانی را شامل می‌شود / به منظور بررسی شیوع سل ریوی مقاوم به درمان و انواع آن، طرح سراسری در کشور با مدیریت اداره کنترل سل وزارت بهداشت و درمان از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از ادامه عملیات ایمن‌سازی علیه فلج اطفال که از پنجم فروردین ماه در مرز شلمچه آغاز شده است، خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی جعفری بااشاره به ادامه عملیات ایمن‌سازی علیه فلج اطفال که از پنجم فروردین ماه در مرز شلمچه آغاز شده است، گفت: این عملیات گروه سنی زیر ۱۵ سال اتباع ایرانی و غیر ایرانی را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: عملیات معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان به منظور حفظ شاخص‌های کشوری در خصوص فلج اطفال که در حال حاضر از سوی سازمان بهداشت جهانی بعنوان کشور عاری از این بیماری گزارش شده، آغاز شده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: عملیات ایمن‌سازی گروه سنی زیر ۱۵ سال ایرانی و غیر ایرانی با همکاری مرکز بهداشت خرمشهر و نظارت مستقیم گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان آغاز به کار کرده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی سل با محوریت بررسی شیوع سل مقاوم به درمان در کشور در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: به منظور بررسی شیوع سل ریوی مقاوم به درمان و انواع آن، طرح سراسری در کشور با مدیریت اداره کنترل سل وزارت بهداشت و درمان از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: با توجه به طرح سراسری ذکر شده کارگاه آموزشی با حضور کار‌شناس سل، پزشک هماهنگ‌کننده و کار‌شناسان آزمایشگاه‌های سل شهرستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان در محل سالن اجتماعات معاونت بهداشت این دانشکده برگزار شد.

وی ضمن اعلام خبر برگزاری مسابقه ایران بدون سل تصریح کرد: مسابقه ایران بدون سل از طرف وزارت بهداشت ودرمان کشور در نظر گرفته شده که علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت www. behdasht. gov. ir مراجعه کرده و مهلت شرکت در مسابقه تا پایان روز ۳۱ فروردین ماه امسال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز