خبرگزاری کار ایران

جشنواره پوستر هلال احمر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۸۲

داوری آثار هفته نخست اردیبهشت ۹۳ انجام و نمایشگاه آثار ۱۸ اردیبهشت، همزمان با شروع هفته جهانی هلال‌احمر و صلیب‌سرخ برپا می‌شود.

ایلنا: جشنواره پوستر و همچنین کارگاه پوس‌تر هلال احمر در اردیبهشت ماه جاری و همزمان با هفته هلال‌احمر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ستاد برگزاری هفته هلال احمر به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و هفته هلال جشنواره طراحی پوس‌تر را همسو با اهداف جهانی خود که همانا تسکین آلام بشری و کرامت انسانی است، برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا تا ۲۸ فروردین ۹۳ مهلت دارند تا آثار خود را فقط ازطریق پست الکترونیکی جشنواره به نشانی helaleahmar. poster @ gmail. com در ابعاد ۷۰×۱۰۰ با فرمت JPG و با دقت ۱۵۰ DPI و حداکثر حجم فایل ۵MB به صورت RGB به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بر این اساس داوری آثار هفته نخست اردیبهشت ۹۳ انجام و نمایشگاه آثار ۱۸ اردیبهشت، همزمان با شروع هفته جهانی هلال‌احمر و صلیب‌سرخ برپا می‌شود.

همچنین علاقمندان به شرکت در این جشنواره باید مقرراتی را به شرح ذیل رعایت کند:

پوستر‌ها هیچ جهت‌گیری نسبت به ملیت، ‌نژاد، طبقه یا عقاید سیاسی نداشته باشد‏، موضوع و درون مایه آثار نمایانگر اهداف جمعیت هلال احمر باشد‏، هر شرکت‌کننده هر تعداد اثر دلخواه به شرط تطابق با شرایط جشنواره ارسال کند‏، آثار حتما بر اساس این نمونه(نام و نام‌خانوادگی طراح - شماره تماس - شماره اثر Amir Amiri _ ۰۹۱۲۰۰۰۰۰۰۰ _ ۰۱. jpgبه زبان انگلیسی نامگذاری شود ‏(توجه: فایل‌هایی که منطبق با این بند نامگذاری نشود به مسابقه راه پیدا نخواهد کرد) ‏، در همه پوستر‌ها باید آرم هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار داده شود و ارسال اثر به جشنواره به منزله پذیرفتن آگاهانه همه شرایط ذکر شده، است.

لازم به ذکر است در پاسخ به ایمیل‌های دریافتی‏، رسید ارسال خواهد شد، لذا برای ایمیل‌هایی که پاسخ خودکار دریافت نشده، به معنای نرسیدن آن‌ها به دبیرخانه است. همچنین آثار راه یافته به نمایشگاه با رعایت کامل حق مالکیت معنوی طراح و درج نام وی، برای نیازهای بصری ستاد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار خواهد گرفت و طراح حق واگذاری اثر به غیر را ندارد.

همچنین کارگاه پوستر هلال احمر‏، ۲۰ تا ۲۳ فروردین، از ساعت ۹ تا ۱۷ زیر نظر محمد اردلانی برگزار می‌شود و علاقمندان برای حضور دراین کارگاه عملی لازم است ۵ نمونه از پوسترهای خود در قطع ۵۰۰ در۷۰۰ پیکسل بافرمتJPG، به همراه بیوگرافی خود و اطلاعات تماس، تا تاریخ ۱۸ فروردین به پست الکترونیک جشنواره به نشانیhelaleahmar. poster + workshop @. com ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز