خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد؛

امدادرسانی به ۸ هزار مسافر نوروزی / انجام ۳۲ ساعت پرواز امدادی

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۴۲

نیروهای امدادی جمعیت ۲ هزار و ۳۸۰ نفر از این افراد را تحت درمان سرپایی قرار داده و ۲۳۷ نفر را نیز بعد از اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی منتقل کردند.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: با تلاش شبانه روزی امدادگران جمعیت هلال احمر، از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی در ۲۵ اسفند تا روز گذشته بیش از ۸ هزار نفر تحت پوشش امدادی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، " حسین درخشان " از امدادرسانی به ۸ هزار و ۱۷۰ مسافر نوروزی خبر داد و افزود: از آغاز طرح نوروزی تا روز گذشته ۵۴۷ عملیات امدادی با موفقیت پشت سر گذاشته شده است.

وی به تحت تاثیر قرار گرفتن ۸ هزار و ۷۳۵ نفر در این حوادثاشاره کرد و افزود: ۸ هزار و ۷۰۱ نفر نیز در حوادثبه وقوع پیوسته دچار آسیب دیدگی شدند.

درخشان خاطر نشان کرد: نیروهای امدادی جمعیت ۲ هزار و ۳۸۰ نفر از این افراد را تحت درمان سرپایی قرار داده و ۲۳۷ نفر را نیز بعد از اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی افزود: حضور به موقع نیروهای جمعیت هلال احمر در این مدت، باعثنجات ۵۳۱ نفر از مرگ حتمی شد.

درخشان با اشاره به انجام ۶۴ عملیات رهاسازی در این مدت، افزود: با کمک نجاتگران، ۳ هزار و ۹۳۳ مسافر تحت اسکان اضطراری قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در این مدت، ۳۲ ساعت پرواز امدادی در ۴۲ سورتی انجام پذیرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز