خبرگزاری کار ایران

سامانه بانک جامع اطلاعات بیمه‌های اجتماعی کشور راه اندازی شد

کد خبر : ۱۵۴۱۰۸

افزایش آگاهی آحاد جامعه در مورد حقوق بیمه‌ایشان و شفاف سازی هر چه بیشتر فعالیت‌ها و تکالیف سازمان‌ها و نهادهای فعال در این حوزه از عمده‌ترین دلایل ایجاد این سامانه به شمار می‌رود.

ایلنا: سامانه بانک جامع اطلاعات بیمه‌های اجتماعی کشور با هدف افزایش آگاهی آحاد جامعه در مورد حقوق بیمه‌ایشان و شفاف سازی هر چه بیشتر فعالیت‌ها و تکالیف سازمان‌ها و نهادهای فعال در این حوزه راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، سامانه بانک جامع اطلاعات بیمه‌های اجتماعی کشور با حضور دکتراحمد می‌دری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون‌، کارورفاه اجتماعی افتتاح شد.

احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت کار، هدف از راه اندازی این سامانه را تسهیل دسترسی به اسناد بالادستی به ویژه سیاست‌های کلی برنامه‌های توسعه، قوانین و مقررات، منابع و گزارش‌های علمی، اخبار مرتبط با حوزه بازنشستگی و بیمه‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: ‌ این هدف با کوشش کار‌شناسان دفتر بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحقق یافته است.

میدری گفت: بخشی از فضای این سامانه به گفت‌و‌گو و تبادل نظر با صاحب نظران و کار‌شناسان حوزه بیمه‌های اجتماعی اختصاص دارد که به موضوعات مهم و اساسی نظام بیمه‌ای از منظر مسئولان و افراد متخصص می‌پردازد تا از این طریق دیدگاههای مختلف صاحبان اندیشه و تجربه این حوزه را به اطلاع سیاستگذاران‌، برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران برساند.

وی ادامه داد: ‌ افزایش آگاهی آحاد جامعه در مورد حقوق بیمه‌ایشان و شفاف سازی هر چه بیشتر فعالیت‌ها و تکالیف سازمان‌ها و نهادهای فعال در این حوزه از عمده‌ترین دلایل ایجاد این سامانه به شمار می‌رود.


معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی تاکید کرد: بانک اطلاعات بیمه‌های اجتماعی تنها محدود به آمار‌ها نیست، بلکه سعی شده تا فضایی فراهم شود که هر آنچه کاربران در زمینه بیمه‌های اجتماعی نیاز دارند، در کوتاه‌ترین زمان فراهم شود.


لازم به ذکر است که این سایت با آدرسhttp: / bimeh. mcls. gov. ir در دسترس قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز