خبرگزاری کار ایران

مشاور امور مامایی وزیر بهداشت در گفت‌وگو با ایلنا:

موافق پرستار شدن ماما‌ها نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۳۴

پرستار شدن ماما‌ها به دلیل کمبود پرستار مطرح شده است / تا آنجایی که می‌دانم این طرح هنوز از نظر کار‌شناسی تکمیل نشده است و قبل از نهایی شدن اعلام شد‌ه‌است.

ایلنا: مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی با اشاره به مخالفت ماما‌ها با طرح پرستار شدن ماما‌ها گفت: بنده هم نظر موافقی نسبت به این طرح ندارم.

" فاطمه زعفرانی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد تصمیم اخیر وزارت بهداشت مبنی بر پرستار شدن ماما‌ها گفت: ماما‌ها با این تصمیم مخالف هستند و نظرشان را مبنی بر مخالفت با این تصمیم اعلام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تا آنجایی که می‌دانم این طرح هنوز از نظر کار‌شناسی تکمیل نشده است و قبل از نهایی شدن اعلام شد‌ه‌است.

زعفرانی با اشاره به اینکه معاونت درمان و آموزش وزارت بهداشت پیگیر این موضوع هستند افزود: نظر وزیر بهداشت براین بوده است که کار کار‌شناسی در این زمینه صورت بگیرد و از نظرات نیروهای موثر در حوزه مامایی استفاده شود و احتمالا جلساتی با آن‌ها گذاشته خواهد شد.

وی مسئولیت مستقیم این تصمیم را با معاونت درمان و آموزش وزارت بهداشت اعلام کرد و افزود: وزیر بهداشت براین نظر است که این دو معاونت نظرشان را در این مورد اعلام کنند.

مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی در پاسخ به این سوال که آیا این دو معاونت با پرستار شدن ماما‌ها موافقند افزود: اطلاعی ندارم اما موافقتی هم از آن‌ها نشنیده‌ام، به هر حال باید نظرشان را اعلام کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا این تصمیم گرفته شده است افزود: پرستار شدن ماما‌ها به دلیل کمبود پرستار مطرح شده است و گرنه ماما‌ها با مشکل خاصی روبرو نیستند.

زعفرانی با اشاره به اینکه این طرح از سوی معاونت پرستاری پیشنهاد شده است افزود: این طرح به منظور جبران کمبود پرستار مطرح شده است اما باید بر روی آن کار کار‌شناسی صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما با پرستار شدن ماما‌ها موافق هستید افزود: نظر موافقی بر روی این طرح ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز