خبرگزاری کار ایران

از فردا به مدت سه روز در هتل المپیک تهران آغاز به کار می‌کند؛

بزرگ‌ترین گردهمایی علمی جراحان دهان فک و صورت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۲۸

در حاشیه برگزاری این کنگره نیز نمایشگاهی با حضور نمایندگان بیش از ۶۰ شرکت داخلی و خارجی به ارائه آخرین تجهیزات و دستاوردهای نوین در زمینه پزشکی و دندانپزشکی خواهند پرداخت.

ایلنا: بزرگ‌ترین گردهمایی علمی جراحان دهان، فک و صورت ایران از فردا ۷ اسفند به مدت سه روز در هتل المپیک تهران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایلنا، " رضا شریفی " دبیر اجرایی دوازدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران با اعلام خبر فوق گفت: در جریان برگزاری این کنگره بین المللی که به صورت همزمان با چهارمین همایش ایمپلنت خلیج فارس برگزار می‌شود محورهایی چون آسیب‌های ناحیه فک و صورت، جراحیهای ارتوگناتیک و زیبایی صورت، درمان بیماران مبتلا به شکاف کام و لب، ناراحتی‌های مفصل گیجگاه فکی، جراحی تومور‌ها و سرطان‌های ناحیه فک و صورت، درمان‌های پیشرفته ایمپلنت، بازسازی استخوان‌های فک و صورت و عفونت‌ها مورد بحثو بررسی اساتید و اندیشمندان داخلی و خارجی قرار گرفته و ۲۲ سخنران خارجی و ۴۴ سخنران داخلی حضور دارند.

به گفته شریفی، ۷ کارگاه ویژۀ جراحان فک و صورت، ۱۵ کارگاه ایمپلنت جهت آموزش دندانپزشکان عمومی، ۵ جراحی زنده با موضوع کاشت ایمپلنت و همچنین ۱ جراحی زنده در روز سه شنبه در بیمارستان بهمن با موضوع بازسازی صورت توسط ایمپلنت‌های زایگوما برگزار می‌شود.

وی گفت: در حاشیه برگزاری این کنگره نیز نمایشگاهی با حضور نمایندگان بیش از ۶۰ شرکت داخلی و خارجی به ارائه آخرین تجهیزات و دستاوردهای نوین در زمینه پزشکی و دندانپزشکی خواهند پرداخت.

شریفی یادآور شد در دوازدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران ۲۳ امتیاز بازآموزی مداوم و مدون به شرکت کنندگان تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز