خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره انجمن گوش و حلق و بینی:

کوبیدن جامعه پزشکی به ضرر مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۰۵

صدا و سیما با این کار مسبب سلب اعتماد مردم از جامعه پزشکی شد / اختلاف اندازی بین اقشار و گروه‌های مختلف جامعه اگر چه مردم را سرگرم می‌کند اما بیش از همه به ضرر خود مردم خواهد بود.

ایلنا: عضو هیات مدیره انجمن گوش و حلق و بینی گفت: ‌کوبیدن جامعه پزشکی به ضرر همه مردم تمام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " مسعود قاسمی " امروز در نشست خبری که در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد در واکنش به برنامه مناظره صداوسیما درباره تخلفات بیمارستان‌ها، زیاده‌خواهی پزشکان و مشکلات نظام سلامت گفت: ما از جامعه پزشکی دفاع می‌کنیم اما این دفاع در وهله اول به خاطر مردم و بعد جامعه پزشکی است.

وی با تاکید براینکه این مناظره در مجموع به ضرر مردم بود، افزود: صدا و سیما با این کار سبب سلب اعتماد مردم از جامعه پزشکی شد.

قاسمی ادامه داد: این عدم اعتماد باعثخواهد شد؛ مردم برای انجام یک جراحی به جای یک پزشک به ۵ پزشک مراجعه کنند و ۵ بار ویزیت بدهند.

وی خاطر نشان کرد: اختلاف اندازی بین اقشار و گروه‌های مختلف جامعه اگر چه مردم را سرگرم می‌کند اما بیش از همه به ضرر خود مردم خواهد بود.

به گفته عضو هیات مدیره انجمن گوش و حلق و بینی صداوسیما می خواهد بگوید که طرفدار مردم است اما در این مناظره بر ضد مردم عمل کرد.

قاسمی ضمن انتقاد از انتشار اسامی پزشکان زیر میز بگیر گفت: اسامی سارقان و عکس آن‌ها بدون محاکمه اعلام و منتشر نمی‌شود حال چگونه است که اسامی پزشکان منتشر می‌شود؟

وی با اشاره به تخلف برخی از پزشکان گفت: برای برخورد با تخلف برخی از پزشکان نیز راهکار‌های علمی وجود دارد اما افرادی که این جو را درست می‌کنند دنبال راه حلی نیستند تا اشکالات برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز