خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر بهداشت از چند مرکز جامع سلامت شهری و پایگاه اورژانس در گرگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۲۷۹

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر نوروزی به استان گلستان از مرکز جامع سلامت شهری شبانه روزی و پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین شهری سرخنکلاته گرگان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در گفت و گو با پزشک و کارکنان این مرکز، نحوه ارائه خدمت به مراجعان و جمعیت تحت پوشش را مورد بررسی قرار داد. 

عین اللهی همچنین در این بازدید از تلاش‌های کارکنان این مرکز به ویژه در ایام تعطیلات نوروز، با اهدای گل تقدیر کرد. 

این مرکز خدمات جامع سلامت که ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر از مردم شهر سرخنکلاته را تحت پوشش دارد، با حضور ۳۰ نیروی حوزه سلامت، با خدمت‌رسانی به مردم در زمینه‌های دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه، تزریقات و پانسمان، بهداشت عمومی و بهداشت محیط، پذیرای مراجعان است. 

در این بازدید سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، وزیر بهداشت را همراهی کردند.

وی همچنین شامگاه شنبه چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ در سفر نوروزی خود به استان گلستان، با حضور در اورژانس مرکز آموزشی و درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان این مرکز تقدیر و تشکر کرد. 

عین‌اللهی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در بازسازی و استانداردسازی اورژانس شهید صیاد شیرازی، گفت: این اورژانس یکی از مجهزترین اورژانس‌های کشور است که اواخر اسفندماه سال گذشته با متراژ بیش از ۱۱۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد. 

وزیر بهداشت افزود: ایجاد اتاق مراقبت‌های ویژه (ICU) در داخل اورژانس، کار نو و ابتکاری خوبی است که در این مرکز انجام شده و بیماران بدحال را از سایر بیماران جدا می‌کنند. این اقدام با تلاش‌های استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به انجام رسیده است. 

عین اللهی با اشاره به به‌روز بودن تجهیزات و امکانات این اورژانس، گفت: اورژانس شهید صیاد شیرازی دارای ۴۵ تخت است و خدمات ارزنده‌ای را به مردم استان گلستان ارائه می‌دهد. 

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، همچنین در سفر نوروزی خود به استان گلستان از مرکز آموزشی و درمانی کودکان طالقانی گرگان بازدید و با حضور در بخش‌های مختلف این بیمارستان ضمن بررسی نحوه خدمت‌رسانی به بیماران، از کودکان بستری در این مرکز عیادت کرد و با اهدای شاخه گل سال نو را به پرستاران تبریک گفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز