خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن جراحی زانو:

هزینه خرید پروتز‌ هفت میلیون به بالا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۸۱

یک علت زیاد بودن هزینه درمان زانو به بی‌ثباتی ارز بر می گردد و همین مسئله باعثشده است که افرادی که می‌خواهند سالم تجارت کنند و تجهیزات پزشکی را به کشور وارد کنند تحت فشار قرار می‌گیرند و نتوانند برنامه ریزی صحیحی داشته باشند.

ایلنا: رئیس انجمن جراحی زانو گفت: بیمه‌ها همیشه از هزینه‌ها عقب هستند و این بیماران هستند که باید مبلغ زیادی را باید از جیب پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " محمد رازی " در نشست خبری سومین همایش دو سالانه بین المللی انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی ایران که امروز(سه شنبه) ‌برگزار شد، گفت: از نظر کارآیی هیچ یک از کشورهای منطقه جایگاه ایران را ندارند اما می‌توان گفت که با ترکیه برابر هستیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره هزینه درمان مربوط به عمل زانو گفت: یک علت زیاد بودن هزینه درمان به بی‌ثباتی ارز بر می گردد و همین مسئله باعثشده است که افرادی که می‌خواهند سالم تجارت کنند و تجهیزات پزشکی را به کشور وارد کنند تحت فشار قرار می‌گیرند و نتوانند برنامه ریزی صحیحی داشته باشند.

رئیس انجمن جراحی زانو ادامه داد: اما از طرف دیگر اگر افرادی بخواهند در شرایط بی‌ثباتی ارز کار خلافی انجام دهند راه برای آن‌ها باز است.

رازی با اشاره به اینکه هزینه خرید پروتز‌ها در کشور هفت میلیون به بالا است، افزود: علاوه برآن مخارج و هزینه‌های بیمارستان نیز بسیار زیاد است به طوری که فردی اگر برای یک پروتز زانو پنج روز در بیمارستان درجه یک بستری باشد باید هفت میلیون تومان بپردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز