خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات ایمن سازی واکسن فلج اطفال در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۵۸

عملیات ایمن سازی تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال به منظور حداکثر اطمینان از بالا بودن ایمنی کودکان نسبت به ورود احتمالی ویروس فلج اطفال از کشورهای همسایه است.

ایلنا: رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت از عملیات ایمن سازی تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال در برخی از استانهای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید " محسن زهرایی " گفت: عملیات ایمن سازی تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال به منظور حداکثر اطمینان از بالا بودن ایمنی کودکان نسبت به ورود احتمالی ویروس فلج اطفال از کشورهای همسایه است.

وی افزود: نوبت اول این عملیات از ۲۱ تا ۲۵ دی ماه سال جاری در استانهای هرمزگان، بم، جیرفت، زاهدان، زابل، ایران شهر و خراسان جنوبی به صورت خانه به خانه و در استان‌های اهواز، آبادان، بهبهان، دزفول، بوشهر، فارس، فسا، جهرم، لارستان، گراش و در مناطق پرخطر مانند مناطق تحت پوشش تیمهای سیار و یا مناطقی که تردد و اقامت اتباع بیگانه در آن‌ها بالا است، انجام می‌شود.

رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت بیان کرد: واکسن مورد استفاده در این عملیات همانند سال گذشته، توسط موسسه رازی تولید شده است.

وی اجرای نوبت دوم عملیات ایمن سازی تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال را از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز