خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی نظام پرستاری خبر داد:

رقابت ۶۰۰ پرستار در جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۷۰

امسال جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور با حضور بیش از ۶۰۰ نفر شرکت کننده در قالب تیمی و انفرادی در هفت رشته ورزشی به میزبانی شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

ایلنا: معاون فرهنگی نظام پرستاری از رقابت بیش از ۶۰۰ شرکت کننده در هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور از ۲۶ بهمن ماه تا اول اسفند سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، " محمد شریفی مقدم " با اشاره به رشد ۳۰ درصدی تعداد شرکت کنندگان در هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی پرستاران کشور نسبت به سال گذشته، گفت: امسال این جشنواره با حضور بیش از ۶۰۰ نفر شرکت کننده در قالب تیمی و انفرادی در هفت رشته ورزشی به میزبانی شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش تیمی، ۱۷ تیم فوتسال آقایان و ۱۰ تیم والیبال خانم‌ها به مرحله نهایی راه یافته‌اند و ۲۷۰ نفر نیز در بخش انفرادی شامل ۵ رشته دارت، دو میدانی، شطرنج، شنا و تنیس روی میز برای حضور در مرحله نهایی انتخاب شده‌اند.

عضو شورای عالی نظام پرستاری ادامه داد: هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی پرستاران کشور با همت سازمان نظام پرستاری کشور و هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان با مشارکت بیش از ۲۰ ارگان، سازمان و نهاد ملی و منطقه‌ای از ۲۶ بهمن ماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی استقبال بی‌نظیر پرستاران از جشنواره امسال و رشد حدود ۳۰ درصدی شرکت کنندگان را نشان از علاقه جامعه پرستاری کشور و استعداد پرستاران در بحثورزش دانست و گفت: استقبال پرستاران از جشنواره امسال به گونه‌ای بوده که علی رغم بسته شدن سیستم ثبت نام هنوز متقاضی برای حضور در بخش‌های انفرادی وجود دارد.

شریفی مقدم ادامه داد: با توجه به ماهیت شغل پرستاری که شغلی سخت است و پرستاران همواره با محیط بیمارستانی که فضایی حزن آلود است، مواجه هستند، قطعاً برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند موجب بازگشت روحیه نشاط و شادابی اجتماعی در آن‌ها شود و در ‌‌نهایت باعثافزایش بهره وری در پرستاری شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی نظام پرستاری خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی پرستاران کشور، هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان با تلاش شبانه روزی با همکاری مسئولان منطقه‌ای و محلی در حال آماده سازی فضای لازم برای برگزاری مسابقات است تا این مسابقات به بهترین وجه ممکن و در بالا‌ترین سطح برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز