خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی خبر داد:

تشکیل کمیته حمایت از حقوق معلولان در شورای عالی رفاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۵۱

یکی از مسایل دیگر قانون مربوط به نسبت استخدام معلولین در دستگاهای دولتی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازو کار‌های اجرایی ا ین قانون را مشخص کرده و این موضوع برای هماهنگی اجرا در شورای عالی رفاه مطرح خواهد شد.

ایلنا: علی ربیعی وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی از تشکیل کمیته حمایت از حقوق معلولان در شورای عالی خبر داد.

به گزارش ایلنا، ربیعی گفت: این وزارتخانه گزارش جامعی از مسایل و مشکلات معلولان تهیه و تدوین کرده است و خواسته‌های انجمن‌های معلولین را برسی و پیگیری می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: یکی از مشکلات معلولین تجهیزات مربوط به این عزیزان است که از نظر سازمان‌های دفاع از حقوق معلولین تعرفه آن بالاست و باید راه کار مناسب برای حل این مشکل تدوین گردد که امیدواریم این موضوع نیز در جلسه شورای عالی رفاه بررسی و تصمیم مطلوب در جهت رفاه حال این قشر گرفته شود.

ربیعی افزود: یکی از مسایل دیگر قانون مربوط به نسبت استخدام معلولین در دستگاهای دولتی است که وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی سازو کار‌های اجرایی ا ین قانون را مشخص کرده و این موضوع برای هماهنگی اجرا در شورای عالی رفاه مطرح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز