خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خبر داد؛

جذب حدود ۱۱ هزار خادم افتخاری در بقاع متبرکه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۱۹

رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه اداره و مدیریت امامزادگان و بقاع متبرکه، بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی به‌منظور حضور هرچه گسترده‌تر مردم در این اماکن متبرکه است.

ایلنا: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به رویکرد این سازمان در بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی در اداره امور بقاع متبرکه، گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۷۰۰ خادم افتخاری برای فعالیت در امامزادگان جذب شده‌اند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی با اشاره به علاقه‌مندی مردم برای حضور و خدمت در بقاع متبرکه و امامزادگان کشور و فرزندان اهل بیت(ع)، اظهار داشت: خدمت در این دستگاه مقدس آرزوی هر مسلمان و دوستدار خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) است و تقاضاهای بسیار زیادی از هموطنان گرامی به خصوص مجاوران این بقاع متبرکه و امامزادگان ارائه می‌شود که تاکنون براساس شرایط و ضوابط تعیین شده، ۱۰ هزار و ۷۰۰ خادم افتخاری جذب شده است.

معاون سازمان اوقاف و امور خیره کشور با اشاره به تهیه سند چشم انداز قطب فرهنگی بقاع متبرکه براساس سند چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این خصوص، گفت: براساس این سند چشم انداز، شاخص‌های طرح جامع آستان مقدس امامزادگان(مدیریتی، عمرانی و فرهنگی) تهیه شده است.

حجت الاسلام شرفخانی ادامه داد: رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه اداره و مدیریت امامزادگان و بقاع متبرکه، بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی به‌منظور حضور هرچه گسترده‌تر مردم در این اماکن متبرکه است که در این خصوص تاکنون ۸۰۹۳ نفر به عنوان هیئت امنای امامزادگان مشغول به فعالیت هستند و ۱۰ هزار و ۷۰۰ خادم افتخاری نیز جذب شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در راستای اجرای برنامه‌های عمرانی و آبادانی و همچنین توسعه امامزادگان و بقاع متبرکه، طرح مودت برای جذب کمک‌های مردمی در این اماکن اجرا می‌شود، تصریح کرد: تاکنون ۸ هزار و ۸۷۷ مورد طرح مودت در بقاع متبرکه سراسر کشور اجرایی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز