خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام پرستاری:

اولین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری کشور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۳۹

تا کنون با تشکیل ۷ جلسه کاری و تشکیل ۴ کمیته فرهنگی، علمی، اجرایی، روابط عمومی و تبلیغات حدود ۷۵ درصد از اقدامات اجرایی لازم برای برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری کشور انجام شده است.

ایلنا: رئیس سازمان نظام پرستاری از برگزاری اولین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری کشور در ششم آذر امسال در بیمارستان صحرایی دارخوین اهواز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، " محمد میرزابیگی " با اعلام این خبر افزود: تا کنون با تشکیل ۷ جلسه کاری و تشکیل ۴ کمیته فرهنگی، علمی، اجرایی، روابط عمومی و تبلیغات حدود ۷۵ درصد از اقدامات اجرایی لازم برای برگزاری این یادواره انجام شده است.

وی تعیین محل قطعی یادواره، تشکیل کمیته‌های کاری، تعیین تعداد مهمانان و مدعوین، چاپ و ارسال پوس‌تر و برآورد هزینه‌ها را از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری نخستین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری کشور برشمرد و گفت: هدف از برگزاری این یادواره ترویج روحیه فرهنگ و ایثار در جامعه پرستاری است.

جانشین رئیس اولین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری ادامه داد: پس از برگزاری این یادواره، دبیرخانه دائمی برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری تشکیل می‌شود و از این پس همه ساله برگزاری این یادواره تداوم خواهد یافت.

وی افزود: در برگزاری این یادواره بسیج جامعه پزشکی، وزارت بهداشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و دانشگاه‌های علوم پزشکی آبادان و بقیه الله با سازمان نظام پرستاری همکاری دارند.

میرزابیگی خاطر نشان کرد: تمام پرستاران، ایثارگران جامعه پرستاری و اعضای هیئت علمی دانشکده‌های پرستاری و مامایی می‌توانند مقالات علمی خود را در خصوص محورهای یادواره حداکثر تا تاریخ ۲۰ آبان به دبیرخانه یادواره ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز