خبرگزاری کار ایران

حمایت رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ از رئیس جمعیت هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۷۵

پی‌تر مورر، رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با اطمینان اعلام کرد که حمایت مستمرش از فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر ادامه خواهد یافت.

ایلنا: رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ در پیام خود به دکتر محمد فرهادی اعلام داشت: تجربیات جنابعالی به جمعیت هلال احمر ایران در ادامه فعالیت‌ها و تعهداتش نسبت به انجام ماموریت‌های مشترک بشردوستانه کمک خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، پی‌تر مورر، رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در پیامی به محمد فرهادی ضمن اعلام تبریک انتصاب وی به ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اطمینان دارم تجربیات جنابعالی به جمعیت هلال احمر ایران در ادامه فعالیت‌ها و تعهداتش نسبت به انجام ماموریت‌های مشترک بشردوستانه کمک خواهد کرد.

رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در پیام خود گفت: با اطمینان اعلام می‌نمایم حمایت مستمر اینجانب از جنابعالی ادامه خواهد یافت.

استقبال کمیته بین‌المللی از افزایش همکاری‌های ثمربخش

همچنین ایودکوق، مدیرکل کمیته بین‌المللی صلیب سرخ نیز در پیامی به فرهادی خاطر نشان کرد: همکاری بین جمعیت هلال احمر ایران و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ یک مزیت قابل ملاحظه و دوجانبه است.

مدیرکل کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با اشاره به تمایل کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برای ملاقات با فرهادی در اولین فرصت ایجاد شده خاطر نشان کرد: از فرصت بوجود آمده برای افزایش همکاری‌های ثمر بخش‌تر بین دو سازمان استقبال می‌نمایم.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت و ارزش این همکاری بسیار قابل تحسین است افزود: این همکاری مطابق با تعهد به اصول اساسی نهضت بوده و در مقابله با مشکلات و چالش‌های بشردوستانه در پیش رو اجتناب‌ناپذیر است و نهایتا بین افراد آسیب دیده از درگیری‌های مسلحانه و سایر سوانح تفاوت ایجاد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز