خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

سودهای پنهانی در حوزه بهداشت و درمان خوابیده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۰

شیطنتی پشت انتشار خبر سرنگ‌های آلوده بود، متاسفانه سودهای پنهانی در حوزه بهداشت و درمان خوابیده است که این خبرسازی‌ها هم به‌‌ همان مسئله بازمی‌گردد.

ایلنا: وزیر بهداشت گفت: مصرف فست‌فود در منزل ما ممنوع است. تاکنون لب به سوسیس و کالباس نزده‌ام و فرزندانم معمولا بیرون از منزل غذا نمی‌خورند.

به گزارش ایلنا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در واکنش به انتشار اخباری پیرامون آلوده بودن سرنگ‌های وارداتی و اظهارات ضد و نقیض درباره سلامت آن‌ها، گفت: شیطنتی پشت انتشار خبر سرنگ‌های آلوده بود، متاسفانه سودهای پنهانی در حوزه بهداشت و درمان خوابیده است که این خبرسازی‌ها هم به‌‌ همان مسئله بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: گاهی برخی افراد و شرکت‌ها برای رونق بخشیدن به محصولات کمپانی‌های خود، دست به متهم کردن برخی محصولات زده و هدفشان سلامت مردم نیست و متاسفانه در این خصوص دستگاه‌های دولتی مظلوم واقع می‌شوند.

وزیر بهداشت در ادامه درباره وضعیت بازار دارویی کشور نیز توضیح داد: پیگیری و بررسی وضعیت دارو به آهستگی اما مثبت پیش می‌رود و اکنون شرایطمان نسبت به دو ماه گذشته بهتر است. اما باید مراقبت کنیم و علی‌رغم کج سلیقگی‌هایی که پیش می‌آید، روند موجود را مدیریت کنیم.

وی در ادامه از حل اختلالات ارزی پیش آمده در چند روز گذشته خبر داد و گفت: واردکنندگان، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان دارو خاطر جمع باشند، زیرا به تدریج با کمک سازمان‌های بیمه‌گر و عوامل تولید و عرضه دارو، به سمت کاهش نگرانی مردم حرکت می‌کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به پرسش دیگری پیرامون انتقال اجساد در جاده‌ها توسط آمبولانس‌ها، گفت: تا جایی که مطلع هستم، مطابق قانون وظیفه انتقال اجساد در جاده‌ها بر عهده وزارت بهداشت نیست. البته خوب است نهادهای دولتی در انتقال اجساد در جاده‌ها کوتاهی نکنند.

وی در پاسخ به پرسشی خبرنگاری پیرامون مصرف فست‌فودها و عادات غذایی‌اش، گفت: من هرگز اهل خوردن فست‌فود نیستم و مصرف فست‌فود در منزل ما ممنوع است. تاکنون لب به سوسیس و کالباس نزده‌ام و فرزندانم معمولا بیرون از منزل غذا نمی‌خورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز