خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

اهمیت دادن به امامزادگان نشان ارادت ملت ایران به ائمه اطهار(ع) است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۹۶

اگر دسترسی به قبور ائمه معصوم(ع) را نداریم، نسبت به فرزندان آنان ارادت نزدیک داریم لذا هر چه به این بزرگواران نزدیک‌تر شویم، خداوند به زندگی ما خیر، برکت و معنویت می‌دهد و هرچه از آنان دور شویم، دچار خسران، ضرر و زیان خواهیم شد.

ایلنا: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اهمیت دادن به امامزادگان را نشان ارادت ملت ایران به ائمه اطهار(ع) دانست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علی محمدی ضمن بازدید از روند اجرای عملیات عمرانی آستان امامزاده محمد کرمان در جمع نمازگزاران، اقدامات صورت گرفته در بخش‌های عمرانی را در حد مطلوب بیان و اظهار داشت: امامزادگان هیچ نیازی به ما ندارند بلکه ما به آن‌ها نیاز داریم و باید به وسعت و گسترش آستان این بزرگواران کمک کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نشان ارادت ملت ایران به ائمه اطهار(ع) را اهمیت دادن به امامزادگان دانست و افزود: امامزادگان مأوا و پناه ملت ایران و وسیله ارتباط مخلوق با خالق خود هستند و اگر این بزرگواران وساطت و شفاعت کنند، خداوند به آبروی آنان گناهان ما را می‌بخشد.

وی با بیان اینکه باید جایگاه وارثان ائمه اطهار(ع) دارای عظمت بی‌همتایی باشد، تصریح کرد: اگر دسترسی به قبور ائمه معصوم(ع) را نداریم، نسبت به فرزندان آنان ارادت نزدیک داریم لذا هر چه به این بزرگواران نزدیک‌تر شویم، خداوند به زندگی ما خیر، برکت و معنویت می‌دهد و هرچه از آنان دور شویم، دچار خسران، ضرر و زیان خواهیم شد.

حجت الاسلام محمدی وجود امامزادگان عظیم الشأن در استان کرمان را یک نعمت الهی به مردم این دیار دانست و گفت: مردم مؤمن و خداجوی کرمان باید از این فرصت استفاده کنند و با توسل به این امامزادگان، خیر و برکت را برای شهر و دیار خود افزون کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز