خبرگزاری کار ایران

رکورد جدید شرکت لوله‌سازی ماهشهر سدید؛

تولید روزانه 160 شاخه لوله 42 اینچ به وزن تقریبی 1000 تن

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۳۳۵

سید مهدی منصوری، مدیر کارخانه شرکت لوله‌سازی ماهشهر سدید گفت: تولید لوله برای پروژه‌های نفت و گاز ترش دقت و تکنولوژی زیادی را می‌طلبد که در این رابطه شرکت لوله‌سازی ماهشهر به دلیل برخورداری از جدیدترین خطوط تولید، تجهیزات و ماشین‌آلات، بالاترین تکنولوژی تولید لوله را در ایران داراست و توانسته بخشی از لوله‌های مورد نیاز پروژه گوره به جاسک را تولید کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی فلزات آنلاین، سید مهدی منصوری اظهار کرد: شرکت لوله‌سازی ماهشهر در حال حاضر تولید لوله‌های نفتی برای پروژه بزرگ ملی گوره به جاسک را در دستور کار دارد و همچنین پروژه‌های دیگری نیز برای شرکت مهندسی گاز در دست اقدام دارد که احتمالا تولید لوله برای این پروژه پس از پروژه گوره به جاسک آغاز خواهد شد.

وی افزود: شرکت لوله‌سازی ماهشهر پروژه‌های بزرگ ملی و استانی در زمینه تولید لوله‌های نفت و گاز را انجام می‌دهد و اگر تقاضایی در بازار در این زمینه وجود داشته باشد، اجابت می‌کند.

منصوری گفت: با توجه به نزدیکی شرکت لوله‌سازی ماهشهر به میادین بزرگ نفت و گاز حوزه خلیج فارس و بازارهای کشورهای منطقه  توانایی شرکت در تولید لوله‌ها، تامین استانداردهای مورد نظر مشتریان و مزیت‌های حمل‌ونقل، نیم ‌نگاهی نیز به صادرات خواهیم داشت.

مدیر کارخانه شرکت لوله‌سازی ماهشهر خاطرنشان کرد: شرکت ما در حال حاضر روزانه 150 تا 160 شاخه لوله تولید می‌کند که ورق آن از شرکت فولاد اکسین خوزستان تامین می‌شود و لوله‌ها پس از تولید و پوشش‌دهی، به سمت پروژه ارسال می‌شوند.

وی اظهار کرد:  بر این اساس به رکورد جدیدی در شرکت لوله سازی ماهشهر سدید با تولید روزانه ۱۶۰ شاخه لوله ۴۲ اینچ به وزن تقریبی یک هزار تن، دست پیدا کرده‌ایم.

منصوری در خصوص فرآیند تولید لوله‌ها عنوان کرد: با توجه به به‌کارگیری متخصصین مجرب و توانمند و همچنین توان بالای تجهیزاتی در حال حاضر محصولات با بالاترین استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند و تمامی تست‌های لازم بر روی لوله‌ها صورت می‌پذیرد.

تولید روزانه 160 شاخه لوله 42 اینچ به وزن تقریبی 1000 تن

وی تصریح کرد: فرآیند تولید و نوع تکنولوژی ساخت لوله یعنی JCO در شرکت ما به گونه‌ای است که هنگام ظهور آن، به این فرآیندها تکنولوژی آینده گفته می‌شد. به طوری که این فرآیند محدودیتی در ضخامت لوله ندارد. این یعنی به ویژه در پروژه‌های offshore و آب‌های عمیق، تولید لوله‌ها با روش JCO انجام می‌شود و دیگر روش‌ها توانایی تولید این نوع لوله‌ها را ندارند. به همین دلیل روش یاد شده طی چند سال اخیر مطرح شده و با همه روش‌های تولید لوله قابل رقابت است.

منصوری در انتها ابراز کرد: با توجه به اینکه کارخانه لوله‌سازی ماهشهر در میان دیگر تولیدکنندگان این حوزه تازه تاسیس است، اما از تکنولوژی به روزتری بهره می‌برد به طوری که این کارخانه فول اتوماتیک کنترل بوده و نسبت به کارخانه‌های دیگر از فرآیند تولید توانمندتری برخوردار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز