خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس:

زندگی فرهنگیان بازنشسته با تورم ۵۰ درصدی سخت و دشوار است

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۵۸

نماینده مردم ورامین و پیشوا با اشاره به شرایط اقتصادی سخت فرهنگیان، گفت: کمیسیون تلفیق بودجه و دولت باید برای فرهنگیان به ویژه بازنشستگان فرهنگی قدم جدی و محکمی بردارند.

 به گزارش خانه ملت، سیدحسین نقوی‌حسینی با تقدیر و تشکر از زحمات همه معلمان و خانواده بزرگ فرهنگیان به جهت همکاری خوبی که در این روزها برای مقابله با کرونا داشتند، گفت: معلمان با راهنمایی دانش‌آموزان تلاش بسیار کردند تا با مشارکت و همکاری در این امر مهم شرکت داشته باشند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ به شورای نگهبان ارسال شده و احتمال ارجاع مجدد به مجلس برای رفع ابهامات وجود دارد؛ از این رو کمیسیون تلفیق بودجه و دولت باید برخورد واقعی با توقعات و انتظارات فرهنگیان داشته باشند زیرا با شعارزدگی نمی توان کاری انجام داد.

وی افزود: شرایط اقتصادی فرهنگیان به لحاظ حقوق و مزایا سخت شده، این گروه از افراد جامعه در سطح پایینی قرار گرفتند و اداره خانواده فرهنگیان به ویژه بازنشستگان فرهنگیان با تورم بیش از ۵۰ درصد، سخت و دشوار است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون تلفیق بودجه و دولت برای بازنشستگان فرهنگی باید قدم جدی و محکمی بردارند. دولت همچنین تخصیص منابع فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی را باید در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز