خبرگزاری کار ایران

‌یک دکترای تربیت بدنی خبر داد:

افزایش ناهنجاری‌های بدنی در بین مردم

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۰۰۱

‌یک دکترای تربیت بدنی گفت: شرایط زندگی امروزه و کم‌ ورزش کردن در بین اقشار مختلف باعث افزایش ناهنجاری‌های بدنی شده است.

‌به گزارش ایلنا، مصطفی بهرامی در این باره اظهار کرد: اگر برای دانش‌آموزان دارای ناهنجاری‌های بدنی تمرینات و حرکات اصلاحی مناسب به اجرا در آید، خیلی خوب می‌شود.

 وی ادامه داد: برای آگاهی معلمان و دانش آموزان از وضعیت جسمانی، می‌توان با تشکیل پرونده‌های بهداشتی برای آنان گامی مثبت برداشت.

 بهرامی تاکید کرد: همچنین می‌توان با ایجاد کلینیک‌های ورزشی اصلاحی و پایگاه‌های مناسب در آموزش و پرورش برای رفع ناهنجاری‌های دانش‌آموزان دارای تغییر شکل اقدام شود.

 این دکترای تربیت بدنی گفت: می‌توان با دادن آموزش‌های مناسب به خانواده‌ها از طریق رسانه‌های گروهی و همچنین ارایه آموزش‌های صحیح به دانش‌آموزان در رفع و پیشگیری ناهنجاری‌های جسمانی اقدام کرد.

 وی یادآور شد: در تحقیقاتی که سال‌های قبل انجام دادیم؛ شیوع ناهنجاری‌های جسمانی در اندام‌های فوقانی و تحتانی نوجوانان لرستانی در حال گسترش بود و به نظر می‌رسد این روند با قدرت ادامه دارد.

بهرامی تصریح کرد: شرایط زندگی امروزه و کم‌ ورزش کردن در بین اقشار مختلف باعث افزایش ناهنجاری‌های بدنی شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز