خبرگزاری کار ایران

تجاوز بی رحمانه به دختر 16 ساله در افغانستان

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۲۴۸

8 تن از اراذل و اوباش حیدرآباد افغانستان به جرم تجاوز و قتل یک دختر دستگیر و بازجویی شدند.

به گزارش ایلنا، بار دیگر تجاوز و قتل یک دختر جوان در افغانستان خبرساز شد.

گزارش پلیس حاکی از آن است که دختری 16 ساله در مسیر خانه‌اش مورد آزار و اذیت 8 مرد ناشناس قرار گرفت و پس از ربوده شدن و 72 ساعت تجاوز با چاقو به قتل رسید.

تجاوز وحشیانه به دختر 16 ساله

به گفته خانواده زهره، آن ها صبح روز مفقود شدن دخترشان او را راهی کلاس کردند و با توصیه های لازم به او گوشزد کردند که باید مواظب اراذل و اوباش های حیدرآباد باشد اما درست 72 ساعت پس از مفقودی زهره درحالی که خانواده به شدت نگران بودند و ماجرا را با پلیس درمیان گذاشته بودند جسد دختر 16ساله شان مقابل در خانه در حالی که حلق آویز شده بود کشف شد.

جسد حلق آویز شده زهره پیدا شد

پدر زهره در گفت و گو با بازپرس پرونده اظهار داشت که دخترش باکره بوده وتاکنون با هیچ مرد یا پسری در ارتباط نبوده است و احتمالا عاملین این جنایت از باکره بودن او باخبر بودند که دست به این اقدام زدند چرا که در محله حیدرآباد دخترانگی یک دختر مهم تر از همه چیز برای آن ها است پس به همین خاطر با ربودن زهره او را مورد تجاوز قرار دادند و برای این که جنایتشان لو نرود دست به قتل زدند.
 
با اظهارات پدر قربانی، پلیس تحقیقات خود را آغازکرد و توانست با گزارش پزشکی قانونی مبنی بر تشخیص دی ان ای اثرات مردانه داخل بدن مقتول متهمان را شناسایی و با پیگیری 8 مجرم را دستگیر و تحت بازجویی قرار دهند.

اعتراف 8 متجاوز

مجرمان در بازجویی های خود مدعی بودند که پس از مصرف موادمخدر به سمت زهره که در نزدیکی آن ها در حال رفت و آمد بود حمله کردند و بعد از تجاوز او را با چاقو به قتل رسانده و جسد غرق در خونش را در مقابل خانه اش حلق آویز کردند.

در حال حاضر متهمان بدون قرار وثیقه در زندان هستند تا پس از تکمیل پرونده جلسه دادرسی آن ها به زودی برگزار شود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز