خبرگزاری کار ایران

فاتح مطرح کرد:

پیشنهاد حرم امام رضا برای دیدار ایرانیان خارج کشور با مشکل رفت و آمد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۵۳۱

ابوالفضل فاتح، در یادداشتی نوشت: حرم امام رضا (ع) را برای دیدار ایرانیانی قرار دهند که به هر دلیل از نظر مسوولان مشکل رفت و آمد دارند تا بتوانند خانواده هایشان را ببینند

به گزارش ایلنا، متن کامل این یادداشت که در انصاف نیوز منتشر شده، در ادامه می‌آید:

بسمه تعالی

پدرم مرد خدا بود.

ایمان به خدا، پیروی از عترت، حب وطن، لقمه حلال، وفای به عهد، صدق گفتار، شکیبایی و شرف، رازداری و ادب و قد خم نکردن در برابر متکبران و ظالمان، سفارش دائم ایشان به ما بود.

آخرین بار حدود هفت سال پیش در مدینه منوره و مکه مکرمه توفیق بوسه بر دستان مبارکشان را یافتم. لذت و حسرتی ماندگار که تکرار نشد، یاد دعاهای پدرانه ایشان به خیر!

برای من که بزرگترین افتخارم فرزندی ایشان بود، محرومیت از دیدار، منع حضور بر بالین، تشییع و مزار ایشان، داغ این فراق را بسی مضاعف ساخت و دردی بی التیام شد که مرهم نمی شود، افسوس!

از ما گذشت، اما ای کاش مسئولانی که ما را دوست نمی‌دارند بدانند که مالک این مرز و بوم و مردمانش نیستند و از آبروی دل‌های شکسته مادران و چشم‌های منتظر پدران در نزد خداوند بیم کنند و حرم امام علی ابن موسی الرضا (ع) را حریم خدا دانسته و راه نورانی این دیدارها را در آن حرم شریف باز بگذارند.

در ایام دومین سالگرد عروج پدر بزرگوارم، علو درجات آن بزرگمرد را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم و برای همه پدران فداکار و نازنین این روزگار، آرزوی طول عمر با عزت و عافیت دارم و امید دارم خداوند همه ما را نیز پدرانی شایسته و سرفراز قرار دهد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز