خبرگزاری کار ایران

برترین کشورهای جهان برای کارکنان خارجی

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۶۱

​بحرین موفق شد بهترین کشور برای زندگی از دید اتباع شاغل خارجی در جهان معرفی شود.

به گزارش ایلنا، کارگران خارجی برای کشورهایی که از کمبود نیروی کار ماهر رنج می برند حیاتی هستند. کارکنان ماهر می‌توانند به هر جایی در جهان که تمایل دارند بروند. به گفته موسسه " اینتر نیشینز" بحرین توانسته است محبوب‌ترین مقصد از دید شاغلین خارجی باشد.

در این نظرسنجی که ۱۸ هزار شاغل خارجی از ۱۸۷ کشور جهان در آن مشارکت داشته‌اند، ۶۸ کشور بر اساس شاخص‌های مختلفی چون هزینه‌های زندگی، ساعات کاری، امنیت شغلی، رضایت شغلی و احساس غربت رده‌بندی شده اند.

بر این اساس ۱۰ کشور برتر برای شاغلین خارجی عبارت است از:

۱-بحرین

۲-تایوان

۳-اکوادور

۴-مکزیک

۵-سنگاپور

۶-پرتغال

۷-کاستا ریکا

۸-اسپانیا

۹-کلمبیا

۱۰-جمهوری چک

در بین کشورهای منطقه، ترکیه در رده شصت و چهارم، مصر در رده شصت و سوم، عربستان در رده شصت و هفتم و کویت در رده شصت و هشتم قرار گرفته‌اند. بدترین رتبه در بین کشورهای اروپایی نیز متعلق به انگلیس، یونان و ایتالیا بوده است که رتبه آن‌ها به ترتیب ۵۹، ۶۰ و ۶۱ بوده است.

در این رده‌بندی ایران در نظر گرفته نشده است. نکته جالب در این رده‌بندی این است که اوگاندا با ایستادن در رده بیست و ششم، از نظر کارکنان خارجی کشور بهتری از بلژیک با رتبه ۲۹، فرانسه با رتبه ۳۴، آلمان با رتبه ۳۶، سوئیس با رتبه ۴۴ و آمریکا با رتبه ۴۷ است!

منبع: عصر ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز