خبرگزاری کار ایران

کشمکش موزه‌های انگلیس برای نگهداری از «بچه ترامپ»!

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۶۶۳

موزه‌های انگلیس برای نگهداری از بالون 20 فوتی (6 متری) «بچه ترامپ» که در اعتراض به سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به انگلیس در آسمان لندن به پرواز درآمد، دچار کشمکش شده اند.

به گزارش ایلنا، موزه‌های انگلیس برای نگهداری از بالون مخالفان رئیس‌جمهور آمریکا موسوم به «بچه ترامپ» در میان آثار خود، با یکدیگر دچار اختلاف شده‌اند.

روزنامه نیویورک تایمز نخستین بار اعلام کرد که موزه «انگلیس»، موزه لندن و مؤسسه بیشاپس گیت همگی در حال رقابت برای نگه داری از این بالون جنجالی در کلکسیون آثار خود هستند. موزه طراحی لندن و موزه آلبرت و ویکتوریا هم در تلاش هستند این بالون را به کلکسیون خود اضافه کنند.

گزارشها حاکی از آن است که موزه انگلیس در حال گفتگو با سازنده بالون «بچه ترامپ» است که از این بالون در نمایشگاه آینده خود که درباره مخالفت و نارضایتی است، استفاده کنند.

این بالون غول پیکر نارنجی رنگ، ترامپ را همانند یک کودک عصبانی نشان می دهد. در سفر اخیر رئیس‌جمهور آمریکا به انگلیس، بالون بچه ترامپ به مدت 2 ساعت بر فراز ساختمان مجلس در آسمان لندن به پرواز درآمد. شهردار لندن نخست با به پرواز در آوردن این بالون در زمان سفر ترامپ مخالفت کرد؛ اما با اصرار مردم، مجوز پرواز این بالون فقط به مدت 2 ساعت صادر شد.

ساخت این بالون نتیجه تلاش «کوین اسمیت» و دوستانش است. آنها مبلغ 44500 دلار برای ساخت این بالون در انگلیس بودجه جمع آوری کردند؛ اما هم اکنون این بالون در دیگر نقاط جهان هم طرفدار پیدا کرده است. یک فعال اهل نیوجرسی به تازگی مبلغ 20 هزار دلار برای ساخت بالون بچه ترامپ و به پرواز در آوردن آن نزدیک زمین گلف ترامپ در بدمینستر، پول جمع آوری کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز