خبرگزاری کار ایران

" گلخانه مخفی" نمایشگاه مد و لباس در شهر میلان

کد خبر : ۶۳۰۷۲۰

"گلخانه مخفی" عنوان یک نمایشگاه در عرصه مد و لباس است که به زودی در آکادمی برارا در شهر میلان در ایتالیا برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، قرار است آثار هنرجویان علی بلوچ از هنرمندان فعال در زمینه‌های مختلف طراحی و هنرهای تجسمی که روایتگری با مدیوم دیزاین و ایجاد تعامل با مخاطب از ویژگی‌های کار اوست، در این نمایشگاه به نمایش درآیند.

مهناز سیداختیاری هنرمند جوان و آوانگارد که آثاری هنری در زمینه مد خلق می کند و کیوریتوری این نمایشگاه را بر عهده دارد، از برپایی این نمایشگاه در روزهای 28، 29 و 30 خردادماه خبر داده است.

سیداختیاری طی یادداشتی اعلام داشت: 

"پروژه "گلخانه مخفی" با الهام از فرهنگ ژاپن و رویکردی مدرن با رمانتیسیسم در ارتباط است. از طریق تاریخ مد دنیایی رمزآلود و عمیق را کشف می‌کنیم که طراحان بسیاری سعی در تفسیر آن کرده‌اند.

رمانتیسیم، طبیعت و گذشته را ستایش کرده و در عین حال سنتهای ملی و میراث فرهنگی را مجددا ارزیابی می‌کند. پرداختن به فرهنگ ملی و مطالعه ریشههای آن به معنی توجه به تاریخ است. 

در تفکر رمانتیسیسم، هنر دری برای دستیابی به آگاهی است. در واقع دروازهای می شود به سوی فرهنگ های مختلف که منجر به غنی شدن فرد میشود. از این رو در این پروژه گفتگو با ژاپن و رمانتیسیسم اروپایی در جستجوی تلفیقی بین گذشته و حال، شرق و غرب انتخاب شده است.

منبع: هنر آنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز