خبرگزاری کار ایران

کپی چینی‌ها از لامبورگینی+عکس

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۵۳۹

شرکت چینی هوآنسو تصمیم گرفت شاسی بلندی را به نام C60 رونمایی کند. خودرویی شاسی بلند که در نگاه نخست مشخص می‌سازد کپی از لامبورگینی اوروس به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا از نواندیش، به نظر میرسد هوآنسو به خوبی توانسته کپی از محصول شرکت ایتالیایی داشته باشد و در ساختار آن کاملا شباهت مشهود است.

طراحی جلوپنجره و کاپوت شباهت فاحشی به اوروس داشته اگرچه چراغها کمی متفاوت به نظر میرسند تا دقیقا مشابه اوروس قلمداد نشود. اگرچه هوآنسو در برخی قسمت ها طراحی متفاوتی به کارگرفته اما این بدان معنا نیست که شاهد مدلی کاملا متفاوت هستیم و نباید C60 را خودرو مشابه به شمار آورد.

کپی چینی‌ها از لامبورگینی+عکس

 چینیها در کپی طراحی سابقه درخشانی دارند و هوآنسو نیز یکی از این دست کمپانیهای به شمار میرود. در بخش عقب چراغ های LED شباهت دقیقی به چراغ های اوروس دارند و حتی زاویههای طراحی را که بررسی کنید به این موضوع پی خواهید برد. هوآنسو هدفش از چنین طرحی این بوده تا فروش قابل توجهی را برای اتومبیل خود فراهم آورد.

در حالی که اوروس با قیمت قابل توجهی به فروش میرسد اما هوآنسو C60 بسیار ارزان تر است و همگان میتوانند از این مدل را داشته باشند. شاید معنای هوآنسو سرعت جادویی باشد اما چنین ویژگی را در C60 نمیتوان مشاهده کرد بلکه سرعت کمپانی در سریع کپی کردن از لامبورگینی اوروس معنا میشود. پیشرانه سی 60 از نوع 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ 195 اسب بخاری بوده که توان بالایی را رقم نمیزند اما به عنوان یک مدل مطلوب است.

هوآنسو این مدل را برای 5 تا 7 سرنشین در نظر گرفته و از این رو C60 میتواند گزینه مناسبی باشد. یکی دیگر موارد جالب توجه قیمت اوروس 200 هزار دلاری در مقایسه با قیمت 15 تا 24 هزار دلاری هوآنسو C60 است. این موضوع بسیار جالب بوده زیرا اختلاف 180 هزار دلاری بین مدل اصلی و نسخه کپی مشاهده میشود. به هر حال C60 مدلی مطلوب برای یک مدل کپی اوروس بوده و مناسب افرادیست که قادر نیستند هزینه 200 هزار دلاری برای خرید اوروس پرداخت کنند و در مقابل C60 را میتوانند به آسانی خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز