خبرگزاری کار ایران

ابعاد جدیدی از پروژه محرمانه تالوس؛

رویای تصرف جهان با سربازان آهنین

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۸۲

TALOS یک چالش مهندسی منحصر به فرد است که به دنبال سرعت بخشیدن به توسعه فن آوری‌های در حال ظهور در حوزه‌های مختلف است که هدف آن ارائه مزیت قاطع برای نیروهای عملیات ویژه در مبارزه نزدیک است.

به گزارش ایلنا، به نقل از علم و فناوری بر اساس گزارش سایتSofrepNews این لباس جدید نه تنها اجازه درجه بالایی از تحرک را می دهد، بلکه باعث تقویت قدرت و تعادل طبیعی اپراتور نیز می شود و ضمن تقویت لازم برای حمایت از حفاظت بالستیک مجموعه ای از سیستم های برقی را دارست که به منظور کمک به بالا رفتن توانایی اپراتور در تماس با مخالفان کاربرد دارد.

در سال 2013 بود که فرمانده SOCOM آدمیت ویلیام مکروان اعلام کرد قصد دارد تا یک سلاح زرق و برق دار که بتواند بهتر از اپراتورهای خاصی که وارد فضاهای مجازی شده اند از سربازان محافظت کند بسازند. این لباس جدید نه تنها درجه بالایی از تحرک را اجازه می دهد، بلکه باعث تقویت قدرت و تعادل طبیعی اپراتور نیز می شود - تقویت لازم برای حمایت از حفاظت بالستیک و مجموعه ای از سیستم های برقی که به منظور کمک به بالا رفتن توانایی اپراتور در تماس با مخالفان کاربرد دارد.

این برنامه که به نام TALOS برای عملیات حمله به حمله های تاکتیکی نامگذاری شده بود، به سرعت توسط مطبوعات "مرد آهن" نامگذاری شد، قابل مقایسه با سوپر قهرمان فیلم سوپرمن که از لباس ضد گلوله خود استفاده می کرد است(هرچند مقایسه ای مناسب تر ممکن است زره قدرت در سری Fallout نشان داده شده است، همانطور که در بالا نشان داده شده است). چهار سال اول توسعه، بودجهی 80 میلیون دلاری را با آزمایش سیستم تقریبا کامل پشت سر گذاشت و انتظار میرفت که در تابستان سال 2018 رونمایی از آن اتفاق بیافتد، اما در حالیکه تابستان نزدیک شده است، اعلام شد که آزمایش برای یک سال دیگر ادامه خواهد یافت.

TALOS یک چالش مهندسی منحصر به فرد است که به دنبال سرعت بخشیدن به توسعه فن آوری های در حال ظهور در حوزه های مختلف است که هدف آن ارائه مزیت قاطع برای نیروهای عملیات ویژه در مبارزه نزدیک است.

سایر فن آوری های توسعه شامل سیستم هایی هستند که بر نظارت بر علائم حیاتی عاملان، از جمله «الکتروکاردیوگرام، تنفس، دمای بدن، فشار خون و غیره» نظارت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز