خبرگزاری کار ایران

تکذیب حضور «افشین قطبی» در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۴۵۸

قطبی از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارد اما هنوز پاسخی هم به آنها نداده است.

مدیر برنامه‌های افشین قطبی، مذاکره باشگاه پرسپولیس با این مربی برای سرمربیگری تیم سرخپوشان پایتخت را رد کرد و گفت که مذاکره‌ای با وی صورت نگرفته است.

به گزارش ایرنا، شایعه‌ای از روز شنبه میان اهالی رسانه و هواداران پرسپولیس مبنی بر بازگشت افشین قطبی به تیم پرسپولیس مطرح شد که برخی از انتشار آن خوشحال و برخی نیز ناراحت شدند.

جدایی «کارلوس کی روش» پس از جام جهانی از تیم ملی فوتبال کشورمان و بازگشت «برانکو ایوانکوویچ» به این تیم اولین شایعه عجیب فوتبالی این هفته بود.

پس از انتشار این موضوع در محافل مختلف خبری و غیر خبری، برخی به دنبال جانشین برای برانکو در پرسپولیس بودند و ابتدا نام «علی دایی» سرمربی سایپا را مطرح کردند اما پس از اتفاقاتی که برای افشین پیروانی افتاد، عده‌ای حضور دایی در پرسپولیس را منتفی دانستند و اعلام کردند «زلاتکو دالیچ» سرمربی سابق تیم ملی کرواسی گزینه برانکو است.

اما شاید محبوب‌ترین نامی که از عصر روز گذشته در میان هواداران پرسپولیس چرخید و حتی برخی مذاکره با این مربی را هم تایید کردند، افشین قطبی بود.

قطبی که پس از سالها و در سال 86 «پرسپولیس رویایی» را ساخت و قهرمان لیگ کرد همچنان یکی از مربیان محبوب هواداران سرخ محسوب می‌شود.

«مهدی حاج باقر» مدیر برنامه های افشین قطبی روز سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: تا امروز باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی برای بازگشت قطبی نداده است و این مساله را تکذیب می‌کنم.

وی تایید کرد: قطبی از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارد اما هنوز پاسخی هم به آنها نداده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز