خبرگزاری کار ایران

افشاگری امین حیایی درباره بازیگری‌اش

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۵۹۲

امین حیایی درباره دوری چند ساله خود از سینمای کمدی توضیح داد.

این بازیگر در سال‌های اخیر به ژانرهای جدی و اجتماعی روی آورده و از سینمای کمدی فاصله گرفته است، این در حالی‌ است که حیایی بخشی از محبوبیتش را به خاطر بازی در کمدی‌های "اخراجی‌ها"، "مهمان" و... به دست آورد. حیایی در گفت‌وگوی جدیدش با روزنامه همبستگی به دلیل دوری‌اش از سینمای کمدی اشاره کرده و از اتفاقات خوبی که در سال 96 برایش افتاده می‌گوید.

** واقعیتش این است که در سینمای ما وقتی یک نفر در یک نقش به اصطلاح جا می‌افتد، همه توقع دارند باقی نقش‌هایش هم مثل همان باشد. من همیشه از این موضوع فرار کردم و به سمت فیلم ها و سـریال های مختلف از جمله اکشن و کمدی و درام و... رفتم که تماشاگر فقط من را به خاطر یک نقش نخواهد، بلکه من را در ژانرهای مختلف ببیند. به خصوص امسال که نقش‌های مختلفی بــازی کردم برای نمونه فیلم «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت‌الله که در جشنواره فجر خوب دیده شد و دیپلم افتخار بهترین بازیگری مرد را به خاطر ایفای آن نقش گرفتم.

** فیلم سـینمایی «درخونگاه» که به جشنواره نرسید، به سلیقه کاری خودم خیلی نزدیک تر بود ولی متاسفانه به جشنواره نرسید ولی در مجموع نقش‌هایی که در فیلم‌های «درخونگاه»، «دارکوب» و «شعله‌ور» بازی کردم متفاوت بود و کاری بودند که خودم هم دوست داشتم.

** کارگردانان ایران سلیقه‌های متفاوتی دارند. من در سال 96 دو تجربه متفاوت داشتم که این تفاوت بیشتر در «شعله‌ور» دیده می‌شود. فکر می‌کنم کاراکترم در «شــعله‌ور» جزو اولین‌ها بود و کسی تا به حال آن کاراکتر را بازی نکرده است و همه چیز آن اورجینال و ناب بود.

** تمام تلاشم این است که در هر ژانری بازی کنم و در یک نقش کلیشه نشوم، حتی با دستمزد کمتر قبول کردم یک سری از کارها را بازی کنم؛ چون احساس کردم ارزش هنری‌اش خیلی بالاست و این برای من ارزشمند است.

** هر بازیگری دوست دارد کارنامه هنری‌اش ارزش هنری داشته باشد. در نهایت مردم همه چیز را مشخص می‌کنند. مثلاً تا یک زمانی مردم ژانر عاشقانه را می‌پسندیدند، یک زمانی ژانر کمدی و یک زمانی دیگر ژانر اکشن.

** من به شدت به مردم عزیز احترام می‌گذارم و این را مطمئن باشند که حتماً فیلم کمدی هم بازی خواهم کرد. همیشه دوست دارم مردم من را انتخاب کنند و در نقش‌هایی بازی کنم که دوستم داشـته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز