خبرگزاری کار ایران

این پنج عقاب به چه تیم‌هایی خواهند رفت؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۳۰۵

رئال از مدت‌ها پیش به دنبال جذب یک گلر بزرگ است؛ لیورپول نیز به همچنین. گزینه‌های وسوسه کننده‌ای هم برای حراست از دروازه این دو تیم و دیگر غول‌های فوتبال اروپا در دسترس است.

به گزارش "ورزش سه"، به جرات می‌توان گفت دروازه‌بانی، مهم‌ترین پست در دنیای فوتبال و به خصوص در فوتبال مدرن حال حاضر است. دروازه‌بان‌های امروزی، علاوه بر وظیفه سنگین خود برای بسته نگه‌داشتن دروازه‌ها، می‌بایست در بازی‌سازی تیم نیز شرکت کنند و به تیم برای گلزنی، کمک کنند.

برای مثال پاس‌ گل زیبای دو شب پیش داوید دخیا، در بازی آرژانتین مقابل اسپانیا را می‌توان مطرح کرد. در حال حاضر، بسیاری از باشگاه‌های بزرگ جهان همانند رئال و لیورپول به یک دروازه‌بان خوب و مناسب، برای حل مشکلاتشان در این پست نیاز دارند که به نظر می‌رسد در این تابستان، رقابت جذابی میان بسیاری از تیم‌ها برای تمدید و یا خرید دروازه بانان موفق این فصل، رخ بدهد. در روز‌های گذشته، شایعاتی درباره دروازه‌بانان زیر مطرح شده است. با هم به بررسی این نام‌ها می‌پردازیم.

این پنج عقاب به چه تیم‌هایی خواهند رفت؟

آلیسون

باشگاه کنونی: رم

باشگاهی که می‌تواند به آن بپیوندد: لیورپول

آلیسون این فصل به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های سری آ تبدیل شده. این بازیکن برزیلی به لطف انتقال شتزنی به یوونتوس این فرصت را پیدا کرد که تبدیل به دروازه‌بان اول رم شود. این دروازه بان ۲۵ ساله در سال ۲۰۱۶ از اینترناسیونال به رم پیوست.

قرمز های انفیلد او را زیر نظر گرفتند اگرچه اخیرا رم پیشنهاد لیورپول را رد کرده ولی از شانس بالایی برای رفتن به لیورپول دارد.

نکته آماری:

فقط پپه رینا با ۱۵ بار کلین شیت در سری آ از آلیسون که ۱۳ بار کلین شیت کرده بیشتر کلین شیت داشته است.

این پنج عقاب به چه تیم‌هایی خواهند رفت؟

یان‌ابلاک

باشگاه‌فعلی: اتلتیکومادرید

باشگاهی که می‌تواند به آن بپیوندد: چلسی، آرسنال

بعد از حضور موفق خود در بنفیکا، اتلتیک او را برای جانشینی برای کورتوا خرید اما با بازگشت کورتوا به چلسی در تابستان ۲۰۱۴ ابلاک شماره یک اتلتیک شد.

ابلاک انتخاب اول اتلتیکی‌ها در دروازه بود به طوری که در فصل ۲۰۱۵_۲۰۱۶ در ۳۸ بازی درون دروازه بود و در تمام بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا هم حضور داشت.او سه فصل است که همچنان در اتلتیک باقیمانده است؛ با وجود پیشنهادهایی که از لیگ انگلیس داشته است.

به نقل از میرر اگر کورتوا در آینده‌ی نزدیک از چلسی خارج شود چلسی خواهان به خدمت گرفتن ابلاک است. اگرچه که آرسنال هم برای به خدمت گرفتن وی بسیار مشتاق است و می‌خواهد برای پیتر چک جایگزینی پیدا کند.

نکته آماری:

او دو پنالتی از سه پنالتی آخری که در لالیگا با آن مواجه شده را مهار کرده است.

این پنج عقاب به چه تیم‌هایی خواهند رفت؟

تیمو هرن

باشگاه کنونی: کلن

باشگاهی که می‌تواند به آن بپیوندد: آرسنال

او از ۹ سالگی در باشگاه کلن بوده است.در بهترین شرایط در فصل بعد او می‌تواند در دسته دوم آلمان یا لیگ قهرمان اروپا بازی کند. این به خاطر رتبه نوزدهم آنها در بوندسلیگاست.

اما آرسنال گفته است که خواهان جذب این دروازه‌بان جوان آلمانی است. آرسنال می‌تواند با تنها پرداختن مبلغ ۵.۴ میلیون یورو او را به خدمت بگیرد.

اگر آرسنال قهرمان لیگ اروپا شود هرن بدش نمی‌آید که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

اما آیا این برای هرن برای ترک باشگاه و زادگاه کودکی خود کافی است؟

نکته آماری:

او در این فصل با دریافت ۴۹ گل بیشتر از هر دروازه‌بان دیگری گل دریافت کرده.

این پنج عقاب به چه تیم‌هایی خواهند رفت؟

کپا آریزابالاگا

باشگاه کنونی: اتلتیک بیلبائو

باشگاهی که می‌تواند به آن بپیوندد: رئال مادرید

رئال مادرید تاکنون خواهان به خدمت گرفتن دروازه‌بانان بزرگی نظیر دخیا و کورتوا در لیگ جزیره بوده اما اکنون مادریدی‌ها نزدیک‌تر را جست‌وجو می‌کنند.

کپا سال پیش اولین بازی ملی خود را سال پیش با وجود سن کم خود برای اسپانیا انجام داد.

او توانست با ۲۱ بازی که در این فصل لالیگا انجام داد توجه رئال مادرید را به خود جلب کند

در ماه ژانویه، مجله معتبر آاس، اعلام کرد که کپا به توافقاتی با رئال‌مادرید رسیده است اما کپا آریزابالاگا با تمدید قراردادش به صورت طولانی مدت در ماه بعد با اتلتیک بیلبائو، در باسک ماندنی شد؛ البته شاید کپا، هر آن راهی برنابئو شود‌!

نکته آماری:

کپا ۲.۴۲ سیو به ازای هر گل داشته است که آماری بیشتر از ناواس است(۲.۲۴)

این پنج عقاب به چه تیم‌هایی خواهند رفت؟

برنت لنو

باشگاه کنونی: بایرن لورکوزن

باشگاهی که می‌تواند به آن بپیوندد: آرسنال، ناپولی

بسیار سخت است که در حضور مانوئل نویر به دروازه تیم آلمان رسید؛ اما مصدومیت نویر این شانس را به لنو داد که در دروازه آلمان قرار گیرد.

آرسنال نیاز مبرمی به دروازه‌بان دارد برای همین سه دروازه‌بان را در زیر نظر دارد. تابستان قبل آرسنال در حال توافقات نهایی با لنو بود که پیشنهاد ناپولی این توافقات را با آرسنال خراب کرد؛ اما مدیر برنامه‌های وی با رفتن به لیگ ایتالیا مخالفت کرد.

لنو تاکنون ۶ بار در دروازه‌ی تیم آلمان قرار گرفته و دارای پتاسیل مناسب برای جایگزینی به جای پیتر چک است.

نکته آماری:

او با ۲۲۷ بازی از فصل ۲۰۱۱_۲۰۱۲ از بقیه دروازه‌بان‌های حاضر در بوندسلیگا بیشتر بازی کرده است.

منبع: اسکواکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز