خبرگزاری کار ایران

بیزیــنس جالب و پول ســـاز بازیگـــر مشهور زن

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۱۷

جسیکا آلبا بازیگر زیبای آمریکایی است که از 13 سالگی بازیگری را آغاز کرد. او در سال 2011 شرکتی را تاسیس کرد که در آن محصولات غیرسمی تولید می‌شود. علت اصلی تاسیس شرکت احاطه شدن زندگی امروزی با محصولات شیمیایی و سمی بود.

این بازیگر زیبا، نام شرکتش را "آنست" به معنای صداقت و روراستی گذاشت و شعار خود را صداقت با مشتری عنوان می‌کند.

محصولات تولیدی شرکت شامل انواع کرم‌ها ولوسیون‌های مخصوص کودکان، صابون، ضد آفتاب، شامپو، خمیردندان، پوشک بچه و غیره که همگی ارگانیک و سازگار با محیط زیست هستند.

رئیس 34 ساله این کمپانی دارای 200 کارمند است که علاوه بر فروش مستقیم دارای فروش آنلاین نیز هست.

جسیکا که دارای دو فرزند 7 و 4 ساله از همسرش "کش وارن"است،خود را یک تاجر نمی‌داند و می‌گوید:"من بیشتر رویاپرداز هستم تا تاجر، اما تمام تلاشم را می‌کنم که آن را به واقعیت درآورم."

شرکت آنست با سرمایه یک بیلیون دلاری هر روز در حال گسترش پیدا کردن است و اخیرا وارد دکوراسیون اتاق کودک هم شده است.

شرکت جسیکا آلبا در سال اول 10 میلیون دلار فروش داشت، درسال 2014 به 150 میلیون دلار رسید و پیش‌بینی می‌شود امسال به 250 میلیون دلار برسد.

جسیکا که دیگر وقتی برای سرزدن به خرده فروشی‌ها را ندارد از مادرش "کیتی آلبا" درخواست کرد تا با او در این زمینه همکاری کند.

منبع: توریسم آنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز