خبرگزاری کار ایران

حبیب محبیان چگونه پسرش را به اسلام دعوت کرد(عکس)

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۳۴۶

محمد محبیان پسر حبیب خواننده قدیمی ایران به مناسبت اولین سالگرد درگذشت پدرش در اینستاگرامش پرده از دلیل جذب شدنش به اسلام و خواندن قرآن برداشت.

محمد محبیان در اینستاگرامش نوشت:

چطور پدرم، من رو به اسلام دعوت کرد»

وقتی داشتم متنم رو برای سالگرد آسمونی شدن حبیب، در مسجد نیاسته، می‌خوندم؛ چیزی رو کشف کردم که قبلا هیچوقت در موردش فکر نکرده بودم.

همونطور که قبلا گفتم، من اسلام رو خودم در حالی که در آمریکا بزرگ شدم، شناختم. به عنوان یک بچه، دین‌های مختلف رو به وسیله‌ی دوستان و همسایه‌ها دیدم و راه‌های مختلف رسیدن به خدا رو احساس کردم.

وقتی به اسلام رسیدم، احساس کردم که دوستی قدیمی رو پیدا کردم؛ دوستی که از ته قلبم می‌شناختمش.

چیزی که باعث شد من به این دوست قدیمی رو بیارم و به میل خودم بشناسمش، قرائت قرآنی بود که قبلا هم به اون اشاره کردم. در مسجد گفتم که یک بار از حبیب دعوت شد تا در مراسم ختم مادر یکی از دوستانش، آهنگ "مادر" رو بخونه که قبول نکرد. در نهایت حبیب، با اصرار دوستش برای خوندن این آهنگ به خاطر مادرش، بالا رفت اما قرآن خوند. این درست جایی بود که تلاوت زیبای قرآن من رو به خودش جذب کرد و این راه حبیب برای دعوت به اسلام بود. پدرم حبیب من رو با روش مخصوص به خودش به اسلام دعوت کرد...

او با صدای زیبا و آهنگینش در خوندن قرآن باعث شد که من به این دوست قدیمی جذب بشم و درست به همین دلیل توصیه شده، کسانی که صدای زیبایی دارن، اذان بگن و قرآن بخونن تا چیزی به این زیبایی کشف و جستجو بشه.

هیچوقت به این موضوع فکر نکرده بودم. البته فکر کرده بودم، اما این نقطه‌های مشترک رو به هم وصل نکردم. پدرم با استعداد خدادادیش که همون صدای زیبا و آسمونیش بود، من رو مسلمان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز