خبرگزاری کار ایران

میشل تنها زن زندگی باراک اوباما نبود(عکس)

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۶۷۱

در حالی‌که همواره رابطه صمیمی و پایدار میشل و باراک اوباما توسط رسانه‌های جهان مورد توجه قرار داشته است، اما کمتر کسی می‌داند که میشل اوباما تنها زن در زندگی باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا نبوده است.

بر اساس کتابی که قرار است در آینده نزدیک درباره زندگی باراک اوباما منتشر شود، وی در سنین جوانی پیش از اینکه با میشل اوباما ازدواج کند، با زن دیگری در شیکاگو رابطه جدی داشته است.

در کتابی که توسط "دیوید جی گرو" درباره زندگی رییس جمهور پیشین آمریکا نوشته شده و قرار است در آینده نزدیک منتشر شود، پرده از حضور زن دیگری در زندگی اوباما در دوران دانشجویی وی برداشته شده است.

"شیلا میوشی جگر" به نویسنده این کتاب اعلام کرد: در زمستان ۱۹۸۶، زمانی‌که باراک با خانواده‌ام ملاقات کرد، درخواست خود را برای ازدواج با من مطرح نمود.

به هر حال خانواده جگر مخالفت خود را با این ازدواج به دلیل اینکه هر دو آنها بسیار جوان بودند، اعلام کردند، با این حال جگر و اوباما در طول دوران دانشجویی با یکدیگر ارتباط داشتند.

حتی اوباما پیش از رفتن به دانشگاه حقوق هاروارد از او بار دیگر تقاضای ازدواج کرد اما جگر مخالفت کرد.

بعد از یک سال اقامت در هاروارد، اوباما بار دیگر به شیکاگو برگشت و با میشل رابینسون آشنا شد و در نهایت با وی ازدواج کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز