خبرگزاری کار ایران

راز اشک‌های «میشل اوباما» در مراسم تحلیف ترامپ

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۴۵۴

همسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اولین نطق خود پس از خروجش از کاخ‌سفید، گفت که وی در مراسم تحلیف «دونالد ترامپ»، اشک‌هایش را حبس کرده بود.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای‌نیوز، «میشل اوباما» همسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اولین نطق خود پس از خروجش از کاخ‌سفید، دلیل حبس کردن اشک‌هایش در مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» را فاش کرد.

بانوی اول سابق کاخ سفید، در مراسمی دانشجویی در ایالت فلوریدا، گفت که وی دوست نداشت مردم اشک‌ چشم‌ او را ببینند؛ زیرا آنها در آن زمان، نه در مورد این اشک‌ها بلکه از گریه‌‌ای سخن می‌گویند که دلیل آن رئیس‌جمهور جدید است.

میشل اوباما افزود، وی هنگام خداحافظی با کارکنان کاخ‌سفید، تحت تاثیر احساسات قوی خود قرار گرفته بود. وی در عین حال تأکید کرد که درصدد نیست بار دیگر به کاخ سفید باز گردد.

همسر «باراک اوباما» به صراحت اعلام کرد که نمی‌خواهد در دوره بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری‌ آمریکا نامزد شود.

میشل اوباما خاطرنشان کرد که نمی‌‌خواهد دوباره وارد عرصه سیاسی شود؛ چرا که خانواده اوباما در حال حاضر از آزادی بیشتری برخوردارند و می‌تواند «شب‌‌ها پنجره‌ها را باز کنند و بدون محافظ به مسافرت بروند.»

به نوشته رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، جمعه گذشته از محدودیت‌های تحمیل شده بر وی از زمان ورودش به کاخ سفید گلایه کرده و گفته است نمی‌تواند مانند گذشته خودش رانندگی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز