خبرگزاری کار ایران

یک عینک لازم داری!

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۶۶۲

سرمربی تورینو با انتقاد از کارشناس تلویزیون ایتالیا عنوان کرد او به یک عینک نیاز دارد تا صحنه‌ها را بهتر ببیند.

دو تیم یوونتوس و تورینو شب گذشته (شنبه) در داربی شهر تورین برابر هم قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. داور در این دیدار یک بازیکن تورینو را از زمین مسابقه اخراج کرد تا در ۳۳ ‌دقیقه پایانی تیم زرشکی‌پوش تورینو با یک بازیکن کمتر به کار ادامه بدهد.

بعد از این بازی جیانلوکا ویالی که به عنوان کارشناس در یک برنامه تلویزیونی حضور داشت، عنوان کرد داور به درستی بازیکن تورینو را اخراج کرده است که این موضوع با واکنش سینیشا میهایلوویچ روبرو شد.

او بعد از پایان مسابقه گفت‌: ویالی گفته است آن صحنه خطا بود. این حرف‌های او مانند ناسزا برای من است. به هیچ وجه خطایی صورت نگرفت و به هیچ وجه برایم مهم نیست که کسی مثل ویالی چه نظری دارد. به ویالی می‌گویم که تو در تلویزیون هستی و باید بی‌طرف باشی. همه دیدند که آن صحنه خطا نبود. هر کس در ورزشگاه بود، همین نظر را داشت. شما باید در اظهار نظر خودتان انصاف را رعایت کنید. به نظر من ویالی به عینک نیاز دارد.

آدام لیاییچ در ‌دقیقه ۵۲ توانست تورینو را پیش بیاندازد ولی در ثانیه‌های پایانی مسابقه، گونسالو ایگواین گل تساوی را به ثمر رساند. سرمربی تورینو در پایان گفت: شک نکنید اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد، بازی را می‌بردیم. با اخراج نادرستی که در این بازی صورت گرفت، بازیکنانم تلاش زیادی به خرج دادند. همین ما را خسته کرد و در اواخر مسابقه دروازه ما باز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز