خبرگزاری کار ایران

حمله تند مرد پرسپولیسی به علی کریمی

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۸۹

قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر موجب شد تا اهالی فوتبال و اغلب پیشکسوتان این مجموعه به تعریف و تمجید بپردازند.

اما در این میان بهروز رهبری‌فر مدافع اسبق پرسپولیس ازمعدود افرادی است که انتقاد می‌کند ومی‌گوید: اگر تا امروز حرف نزدم چون نمی‌خواستم تیم وارد حاشیه شود و حالا هم نمی‌خواهم مشکلات در پس این قهرمانی پنهان بماند.

علت رفتار علی کریمی را نمی‌دانم

بهروز رهبری‌فر: بیشتر روی صحبت و ناراحتی‌ام از این است به خاطر حرف یک فرد غیر فوتبالی، علی دایی و علی کریمی به پای هم پیچیدند. علی دایی از احمد نوراللهی و امید عالیشاه حمایت می‌کند اما نمی‌دانم چرا علی کریمی به انتقاد از او می‌پردازد و واقعا نمی‌دانم چرا این کار را کرده است. آقای کریمی! فلانی یک آدم خارج از فوتبالی است ولی علی دایی با طحال پاره برای این مملکت فوتبال بازی کرده و خاک این فوتبال را خورده اما شما به خاطر کسی که دو روز دیگر در فوتبال نیست نباید چنین رفتارهایی داشته باشید.

علی کریمی را مقصر می‌دانم

بهروز رهبری فر: به جای اینکه من الان خوشحال باشم و ناراحت هستم، به این دلیل است که می‌بینم دو اسطوره و پیشکسوت فوتبال به خاطر یک آدم غیرفوتبالی به جان هم افتادند و این اتفاق قهرمانی پرسپولیس را کمرنگ و همه را ناراحت می‌کند. همیشه دیدم علی دایی از فوتبالی‌ها حمایت می‌کند و در این اتفاق هم حرف بدی نزد. علی دایی راست می‌گوید که عالیشاه و نوراللهی باید به سربازی می‌رفتند. از طرف دیگر نمی‌فهمم اینکه آقای ترکاشوند می‌گوید خیانت کردند، یعنی چه؟ حالا علی دایی حمایت کرده، بعد از علی کریمی متعجب هستم که اینطور به علی دایی حرف می‌زند و از مدیر عامل و … پشتیبانی دارد. این وسط علی کریمی را مقصر می‌دانم چون علی دایی هیچ صحبتی راجع به کریمی و اشخاص نداشت. نمی‌دانم علی کریمی قولی شنیده، قرار است پستی در پرسپولیس بگیرد یا … چون او کسی نیست همینطور از کسی تعریف کند اما این حرف‌هایی که از کریمی شنیدم حتما قول و قراری بوده است. ما الان باید از قهرمانی پرسپولیس خوشحال باشیم ولی دو تن از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران با هم بحث می‌کنند و موجب ناراحتی می‌شود. الان هم حرف من حمایت از علی دایی و علی کریمی است.

 منبع: خبرگزاری فوتبال ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز