خبرگزاری کار ایران

دهخدا درخواست تعویض دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۱۰۵

نزدیکی‌های انتخابات کلا دوران خوشی است. شما در نظر بگیرید یک نفر می‌خواهد مدام خادم آدم بشود، یک نفر می‌خواهد قبض برق را از زندگی آدم حذف کند، یک نفر دیگر با اصرار چند گونی آرد توی حیاط خانه مردم پرت می‌کند؛ همه می‌خواهند تمام مشکلات شخصی و جمعی مردم را برطرف و حل کنند.اما این دوران خوش برای یک عده ممکن است ناخوش شود.

مثلا پس از حضور رئیس دولت سابق و آقای بقایی در ابن‌بابویه و عکس گرفتن‌های ایشان با برخی از مردم (که دقیقا مشخص نیست روز یازدهم فروردین ماه چه اتفاقی افتاده که تصمیم گرفته‌اند به ابن بابویه بروند)، اولین کسی که از انتخابات آسیب دید، کسی نبود جز جهان پهلوان تختی! نامبرده پس از حضور دکتر احمدی‌نژاد و مهندس بقایی (حالا مهم نیست آقای بقایی مهندس هستند یا نیستند، اینجا یا همه دکترند یا مهندس، مگر آنکه خلافش ثابت شود!) بر سر مزار جهان پهلوان تختی، نامبرده از زیر زمین خطاب به اساتید گفت: «سلام بچه‌ها، مرسی که اومدید، اسفندیار کجاست؟» که یکی از حضار جواب داد: «درخت رو نمیشه از ریشه بکنیم برداریم بیاریم اینجا تختی جون!».

اما حضور این عزیزان و اجرای یک «شوآف» ریز در ابن بابویه باعث شد که عده‌ای از افراد که در آن مکان دفن شده‌اند، از زندگی فرصت دوباره‌ای بخواهند، اما چون چنین چیزی ممکن نیست، آنها درخواست تعویض کردند.

در همین رابطه دهخدا در یکی از سایت‌های خرید و فروش، آگهی زده و نوشته: «یک باب قبر در ابن بابویه، ۲ طبقه، با دید خوب و نور کافی، متعلق به یک نویسنده که کلا یک بار فوت کرده، معاوضه با یک باب قبر در هرکجای کشور که مسئولان سابق تا انتخابات به آنجا سفر نخواهند کرد!».

منبع: آرمان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز