خبرگزاری کار ایران

ورود روپیه هند به مبادلات ارزی جهان

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۲۹

در حال حاضر هند حتی بالاتر از چین صاحب پرشتاب‌ترین روند اقتصادی دنیاست

به گزارش ایلنا، روزنامه جهان اقتصاد نوشت: شاید بزودی در کنار ارزهای مهم دنیا ، روپیه هندوستان هم تحلیل شود … در حال حاضر هند حتی بالاتر از چین صاحب پرشتاب‌ترین روند اقتصادی دنیاست. از این لحظه عقربه‌های ساعت لحظه ورود روپیه هندوستان را در بازارهای جهانی نمایش می‌دهند.

این خبر مهم و پیش‌نگر روپیه و رشد اقتصادی هندوستان در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ با همکاری روزنامه جهان اقتصاد و سایت بورس سبز در این صفحه ارائه شد. هفته گذشته طبق آخرین پیش‌بینی قابل تامل موسسه پرایس واترهاوس کوپر به نقل از صندوق بین‌المللی پول در سال ۲۰۵۰ اقتصاد نوظهور هند جایگاه دوم اقتصادی را بالاتر از آمریکا در جهان دارد.  شد آن‌چه می پنداشتیم!

چند ثانیه هندوستان را فراموش می‌کنیم و درباره کشور دیگری صحبت می‌کنیم که اگر در گوگل درباره نام این کشور جستجو نمایید عباراتی نظیر مشکلات تروریسم، ممنوعیت سفر به امریکا، خشکسالی و بی‌آبی، مشکل آموزش و پرورش به‌همراه نداشتن صادرات مناسب را خواهید یافت. این کشور از وجهه بین‌المللی خوبی برخوردار نیست. اشتباه نکنید. این کشور در سال گذشته میلادی از رشد ۴۶ درصدی بازار سهام برخوردار بوده است رشد تولید ناخالص در حال حاضر به ۵ درصد رسیده است. این کشور دارای جمعیت نزدیک به ۲۰۰ میلیون نفر است و ششمین کشور پرجمعیت دنیاست. این کشور همسایه “پاکستان” نام دارد. با رشد اقتصادی فعلی پاکستان، چین رویکرد خود را به سمت هند و پاکستان تغییر داده است و با ارائه طرح “یک کمربند، یک راه” مسیر سوداگرانه خاصی را برای سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی کرده است. هرچند پاکستان تا مرحله ایده‌آل فاصله زیادی دارد اما تداوم آرامش سیاسی در این کشور راه را برای رشد اقتصادی هموارتر می‌کند.

تحلیل هفته پیشِ‌رو …

دلار، ترامپ و باز هم ترامپ که این روزها درگیر دادگاه برای تثبیت قانون منع ورود اتباع هفت کشور به خاک امریکا است. بازار تا کنون گزینه‌های روی میز او را تقریبا شناحته است و می‌داند رشد دلار به تصمیمات فدرال رزو بستگی دارد نه تصمیمات لحظه‌ای و غیرحرفه‌ای ترامپ. به همین دلیل انتظار می‌رود دلار روند اصلاحی نزول در برابر بیشتر ارزها را درپیش بگیرد اما این روند نزول در مقابل یورو با تردیدهایی همراه است.

یورو، افت ارزش یورو بدلیل نگرانی بدهی یونان و تقویت کارزار انتخاباتی خانم مارین لوپن، نامزد راست گرای افراطی حزب جبهه ملی، روز به روز تشدید می‌شود . از نظر اقتصاد سیاسی انتخابات هلند، آلمان، ایتالیا، چگونگی ادامه کمک‌های مالی به یونان و احتمال کاهش برنامه خرید اوراق قرضه توسط بانک مرکزی اروپا، نگرانی سرمایه گذران حوزه یورو را چند برابر افزایش داده است.

روند، حمایت و مقاومت هفتگی جفت ارزها:

جدول زیر بر مبنای تحلیل تکنیکال طراحی شده است و تعیین روند Trend صرفا جنبه اطلاع‌رسانی و آموزش دارد از این‌رو روند صعودی UP، نزولی DOWN و خنثی NEUTRAL در این جدول به نوعی ابزار کمکی برای بهبود معاملات شما ارائه شده است.

جفت ارز R 3 R 2 R 1 Pivot point S 1 S 2 S 3 Trend
NZDUSD ۰٫۷۴۱۴ ۰٫۷۳۷۰ ۰٫۷۳۴۴ ۰٫۷۳۰۰ ۰٫۷۲۵۴ ۰٫۷۲۳۰ ۰٫۷۱۸۴ UP
AUDUSD ۰٫۷۸۰۴ ۰٫۷۷۴۰ ۰٫۷۷۰۰ ۰٫۷۶۳۴ ۰٫۷۵۷۰ ۰٫۷۵۳۰ ۰٫۷۴۶۴ UP
USDJPY ۱۱۶٫۴۰ ۱۱۵٫۲۰ ۱۱۴٫۴۴ ۱۱۳٫۲۴ ۱۱۲٫۱۴ ۱۱۱٫۴۰ ۱۱۰٫۲۰ UP
EURGBP ۰٫۸۷۵۰ ۰٫۸۶۸۴ ۰٫۸۶۵۰ ۰٫۸۵۸۴ ۰٫۸۵۳۰ ۰٫۸۴۹۰ ۰٫۸۴۳۰ DOWN
USDCAD ۱٫۳۲۵۴ ۱٫۳۱۷۴ ۱٫۳۱۳۰ ۱٫۲۰۵۴ ۱٫۲۹۸۰ ۱٫۲۹۳۰ ۱٫۲۸۵۴ DOWN
USDCHF ۱٫۰۱۳۰ ۱٫۰۰۶۰ ۱٫۰۰۱۴ ۰٫۹۹۴۴ ۰٫۹۸۷۴ ۰٫۹۸۳۰ ۰٫۹۷۵۴ NEUTRAL
EURUSD ۱٫۰۹۵۴ ۱٫۰۸۷۴ ۱٫۰۸۲۴ ۱٫۰۷۴۴ ۱٫۰۶۶۴ ۱٫۰۶۱۴ ۱٫۰۵۳۴ NEUTRAL
GBPUSD ۱٫۲۸۳۴ ۱٫۲۷۲۰ ۱٫۲۶۵۰ ۱٫۲۵۳۸ ۱٫۲۴۲۰ ۱٫۲۳۵۴ ۱٫۲۲۳۸ DOWN
EURCHF ۱٫۰۷۷۰ ۱٫۰۷۳۸ ۱٫۰۷۱۴ ۱٫۰۶۸۰ ۱٫۰۶۵۴ ۱٫۰۶۳۰ ۱٫۰۵۹۴ DOWN

روند، حمایت و مقاومت هفتگی کالا (Commodities):

جدول زیر برمبنای تحلیل تکنیکال طراحی شده است. تعیین روند Trend صرفا جنبه اطلاع‌رسانی و آموزش دارد از این‌رو روند صعودی UP، نزولی DOWN، خنثی NEUTRAL در این جدول به نوعی ابزار کمکی برای بهبود معاملات شما ارائه شده است.

نام کالا R 3 R 2 R 1 Pivot Point S 3 S 2 S 1 TREND
انس طلا ۱۲۴۷٫۰۰ ۱۲۳۲٫۸۴ ۱۲۲۴٫۱۴ ۱۲۰۹٫۹۴ ۱۱۹۵٫۸۰ ۱۱۸۷٫۰۰ ۱۱۷۲٫۸۴ UP
نقره ۱۸٫۱۰۰ ۱۷٫۸۴۴ ۱۷٫۶۹۰ ۱۷٫۴۳۴ ۱۷٫۱۸۴ ۱۷٫۰۲۴ ۱۶٫۷۷۴ UP
نفت خام ۵۵٫۵۴ ۵۴٫۷۴ ۵۴٫۲۴ ۵۳٫۴۸ ۵۲٫۶۸ ۵۲٫۱۸ ۵۱٫۳۸ UP
گاز طبیعی ۳٫۴۴۸ ۳٫۳۳۴ ۳٫۲۶۴ ۳٫۱۵۰ ۳٫۰۳۴ ۲٫۹۶۴ ۲٫۸۵۴ DOWN
مس ۲٫۷۵۴ ۲٫۷۱۴ ۲٫۶۸۸ ۲٫۶۴۴ ۲٫۶۰۴ ۲٫۵۷۸ ۲٫۵۳۴ UP
قهوه امریکا ۱۵۵٫۶۰ ۱۵۲٫۶۴ ۱۵۰٫۸۰ ۱۴۷٫۸۴ ۱۴۴٫۸۴ ۱۴۳٫۰۰ ۱۴۰٫۰۴ DOWN
ذرت امریکا ۳۷۷٫۵۴ ۳۷۲٫۲۴ ۳۶۸٫۹۰ ۳۶۳٫۶۰ ۳۵۸٫۲۴ ۳۵۴٫۹۴ ۳۴۹٫۶۰ UP
گندم امریکا ۴۵۱٫۸۴ ۴۴۲٫۴۴ ۴۳۶٫۶۴ ۴۲۷٫۲۴ ۴۱۷٫۸۴ ۴۱۲٫۰۴ ۴۰۲٫۶۴ UP
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز