خبرگزاری کار ایران

پلیس به دنبال شناسایی هویت جسد پس از 11 سال

پلیس پایتخت از شهروندان خواست تا ماموران را برای کشف هویت جسدی که 11 سال پیش در حاشیه اتوبان آزادگان پیدا شده، یاری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از جام‌جم، 20 مرداد 84 جسد مردی حدود 40 ساله با شلوار مشکی، پیراهن نارنجی و کفش تیره در حاشیه اتوبان آزادگان، بعد از خروجی خلیج پیدا شد.

تحقیقات نشان می‌داد او هنگام عبور از عرض خیابان با یک دستگاه خودروی سواری تصادف کرده و به دلیل شدت ضربه کشته شده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «تصادف منجر به فوت» تیمی از کارآگاهان اداره دهم مامور رسیدگی به حادثه شد.

آنها در طول تحقیقات خود سعی کردند با استفاده از بانک اطلاعاتی افراد فقدانی در سراسر کشور و دیگر اقدامات پلیسی، هویت جسد را کشف کنند، اما با گذشت 11سال از حادثه، سرنخ مشخصی از هویت او به دست نیامد.

از آنجا که به دلیل شدت تصادف، امکان انتشار تصویر متوفی در روزنامه‌ها وجود ندارد، پلیس از افرادی که اطلاعاتی در خصوص این حادثه (تصادف در اتوبان آزادگان) شنیده و در اختیار دارند، خواسته تا آن را با شماره 51055429 در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دهند.

شهروندانی هم که از فقدان احتمالی یکی از بستگان و آشنایان خود از مرداد 84 تاکنون با مشخصات ظاهری قد: 175 سانتی‌متر، وزن: 80 کیلوگرم و سن تقریبی 40 سال اطلاعاتی در اختیار دارند، اطلاعات خود را با شماره 51055429 در اختیار پلیس بگذارند.

کد خبر : ۴۵۸۷۴۶