خبرگزاری کار ایران

خطرات بسته‌بندی شکم در پلاستیک!

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۹۸

تعریق بیش از اندازه می‌تواند خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از عصرایران، کاهش وزن و از بین بردن چربی‌های شکم یکی از دغدغه‌های بسیاری از مردم جهان محسوب می‌شود، و این شرایط به ظهور محصولات و روش‌های بسیاری منجر شده است که کاهش وزن و چربی سوزی سریع را وعده می‌دهند.

از جمله آنها می‌توان به بسته‌بندی بدن با سلفون اشاره کرد، که برای بسته بندی موادغذایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کار برای کمک به چربی سوزی و کاهش وزن تبلیغ می‌شود. استفاده از این روش موجب افزایش تعریق می‌شود و فرض بر این است به سم‌زدایی بدن و کاهش وزن کمک می‌کند.

خطرات تعریق بیش از اندازه

تعریق بیش از اندازه می‌تواند به کم آبی بدن منجر شود و از آنجایی که عرق خشک نمی‌شود و روی بدن باقی می‌ماند، امکان شکل گیری شرایطی خطرناکی وجود دارد، زیرا دمای بدن می‌تواند به سطوحی ناامن افزایش یابد. همچنین، تعریق شدید به ایجاد تغییراتی در شیمی خون منجر می‌شود، حجم خون را کاهش می‌دهد و اکسیژن کمتری به سلول‌های ارسال می‌شود. ضعف، سرگیجه، گیجی، کما و حتی مرگ می‌توانند در نتیجه از دست دادن بیش از اندازه مایعات شکل بگیرند.

خطرات استفاده از این روش

خطرات بسته‌بندی شکم در پلاستیک تنها به تعریق بیش از اندازه محدود نمی‌شود.

 برخی از این محصولات از پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده‌اند، که به عنوان یکی از خطرناک‌ترین محصولات مصرفی توصیف شده است.

مواد مضری از این ماده متصاعد می‌شوند که با آثار منفی بر کبد، طحال، کلیه‌ها، استخوان و وزن بدن در ارتباط بوده‌اند.

برخی سلفون‌ها دارای مواد معدنی هستند و ممکن است حاوی آلومینیوم باشند، که با ابتلا به بیماری آلزایمر پیوند خورده است.

افزون بر این، ممکن است مصرف کننده نسبت به برخی مواد تشکیل دهنده در این محصولات حساسیت داشته باشد.

ملاحظات دیگر درباره سلفون

محصولات پلاستیکی به چربی سوزی کمکی نمی‌کنند. کاهش وزنی که در نتیجه استفاده از این محصولات تجربه می‌کنید، در نتیجه از دست دادن آب است و هنگامی که دوباره آب بدن تامین می‌شود، وزن کاهش یافته نیز باز می‌گردد.

ایمنی استفاده از سلفون

بیشتر افرادی که رضایت خود را از نتیجه بسته بندی شکم گزارش کرده‌اند، به این نکته اشاره داشته‌اند که یک رژیم غذایی معقول و چهار یا پنج جلسه ورزش در هفته را نیز دنبال کرده‌اند. در نتیجه، اگر دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن برای دستیابی به اهداف کاهش وزن ضروری هستند، بهتر است پول خود را در این راه هزینه کنید، که نتایج آنها تضمین شده است و از خطرات استفاده از محصولات پلاستیکی که می‌توانند سمی و مضر باشند، پرهیز کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز