خبرگزاری کار ایران

سشوار خانه ای را به آتش کشید + تصاویر

بی احتیاطی به هنگام استفاده از سشوار موجب بروز آتش سوزی یک منزل مسکونی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از میزان، زمانی که ساکنان در منزل نبودند همسایگان با دیدن خروج دود ازدرز های درورودی این واحد مسکونی، سراسیمه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دادند.

 

ستاد فرماندهی آتش نشانی به محض مطلع شدن از این حادثه در ساعت ۱۵:۳۴ ظهر دیروز بی درنگ زنگ ایستگاه ۹۹ را به صدا درآورد وآتش نشانان را به همراه تیم نجات ۲ روانه خیابان ۱۷ شهریور، ابتدای خیابان شوش شرقی کرد.

 

مجید گل و بلبل فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: پس از رسیدن به محل مشاهده شد که از طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه تک واحدی به متراژ حدود ۶۵ متر مربع دود و آتش خارج می شود و شعله ها در حال سرایت به واحدهای دیگر ساختمان است.

 

سشوار خانه ای را به آتش کشید

 

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی ضمن رعایت نکات ایمنی، قطع برق و گاز محل و ایمن کردن آن، درورودی این واحد مسکونی را باز کردند و با همراه داشتن چند دستگاه خاموش کننده و یک رشته لوله آبدهی، خود را به کانون آتش دراتاق خواب رساندند و مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند.

 

سشوار خانه ای را به آتش کشید

 

وی با اشاره به این که به هیچ کس دراین حادثه صدمه ای نرسید، افزود: آتش نشانان درهمان لحظات اولیه این آتش سوزی را مهار و ازگسترش آن به واحد های مسکونی دیگر جلوگیری به عمل آوردند.

 

سشوار خانه ای را به آتش کشید

 

این فرمانده آتش نشانی در مورد علت وقوع این حادثه ابراز داشت: بررسی های اولیه نشان داد که احتمال دارد قرار دادن سشوارداغ، پس از استفاده آن، در مجاورت موادقابل اشتعال و ترک ساکنان از منزل به مرور باعث شعله وری وبروز این حادثه شده باشد.
 

 

کد خبر : ۴۰۸۶۹۸